| کد خبر: 184092 |

◄ قدر رسانه‌ها و منتقدان فعال را بدانیم

تصور این حجم از نگرانی در برخورد و سانسور نظرات بعضاً ارزشمند منتقدان و برخورد قهری با این جماعت دلسوز بعضاً ناشی از تفکری است که احساس خطر را همواره در کنار خود دارد .

تین نیوز

نقل است که مجرمی از کنار خرابه‌ای می‌گذشت، از لای دیوار خرابه لوله تفنگی را به طرف خود نشانه رفته دید، درجا خشکش زد و هر دم منتظر شلیک بود، بعد از لحظاتی تردید،  نهایتاً تصمیم به ادامه مسیر گرفت پس از گذشت از منطقه خطر به آرامی به طرف پشت دیوار سرک کشید و  تنها لوله آفتابه‌ای کهنه و فرسوده  را در شکاف دیوار یافت.

بر اساس نظریه گشتالت، شکیات ممتد یکی ازعوامل روانی و پایدار افراد آلوده است که می‌تواند گاهی نتایج بسیار مخربی را برای جامعه پدید آورد.

نتیجه مدیریتی:

 تصور این حجم از نگرانی در برخورد و سانسور نظرات بعضاً ارزشمند منتقدان و برخورد قهری با این جماعت دلسوز بعضاً ناشی از تفکری است که احساس خطر را همواره در کنار خود دارد احساس خطری که معمولا نشانی جز آلودگی فردی، در ذهن مخاطب با هوش متبادر نمی‌کند.

اگر رئیس جمهور و وزرا همواره تاکید بر ارائه نقد سازنده توسط منتقدان دارند به دلیل خروجی مثبتی است که از دل همین نقدها جهت تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها بیرون می‌زند،  این بسیار زشت است که بعضی از مدیران دون پایه و نالایق و بعضاً آلوده و مشکوک، برای حفظ میز از انواع روش‌های ثقیل برای بسته نگه داشتن زبان منتقدان بهره ببرند.

منتقدینی که سرمایه وجودی‌شان برای کشور از ذخایر عظیم نفت با ارزش‌تر است.

 

حمید نجف

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.