| کد خبر: 239781 |

◄ سود دهی ٨٣٣ میلیارد ریالی قشم ایر مربوط به زمان مدیرعاملی «رضا حیدری» بود

به دنبال درج مطلبی با عنوان «دلیل برکناری مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر چه بود؟» در روز چهارم بهمن ماه، جوابیه ای در این خصوص به تین نیوز ارسال شد.

تین نیوز

 به دنبال درج مطلبی با عنوان «دلیل برکناری مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر چه بود؟» در روز چهارم بهمن ماه، جوابیه ای در این خصوص به تین نیوز ارسال شد.

به گزارش تین نیوز، در اینجا ضمن انتشار جوابیه مذکور، برای روشن شدن اذهان عمومی توضیحاتی نیز در این مورد ارایه می شود:

- مطلب مورد نظر از سایت بولتن نیوز بازنشر شده بود و تین نیوز با توجه به ارتباط آن با بخش حمل و نقل به عنوان شبکه خبری حمل و نقل، آن را باز نشر کرده بود.

- تین نیوز یکی از اهداف خود را بازنشر خبرهای مهم حوزه حمل و نقلی دیگر رسانه ها تعریف کرده است تا با توجه رویکرد خاص خود که رسانه اختصاصی حمل و نقل است به نیاز مخاطبانی که برای اطلاع از خبرهای حمل و نقلی به این شبکه خبری مراجعه می کنند، پاسخ دهد.

- بازنشر خبرهای رسانه های مختلف در این شبکه خبری با هدف اطلاع رسانی صورت می گیرد و لزوما به معنی تایید آنها نیست.

- در مورد مطلب مورد نظر، تحریریه تین نیوز از وجود برخی اطلاعات نادرست در آن مطلع بود اما همان طور که پیشتر عنوان شد مطلب از رسانه دیگری نقل شده و هدف فقط اطلاع رسانی در مورد درج چنین مطلبی در یکی از رسانه ها بود و نه تایید یا تکذیب آن.

بیشتر بخوانید:

دلیل برکناری مدیرعامل هواپیمایی قشم ایر چه بود؟

در ادامه پاسخ ارایه شده به این مطلب را عینا می خوانید:

«شبکه خبری تحلیلی تین نیوز   

با سلام و احترام 

  پیرو درج خبر مورخ ١٤٠٠/١١/٤ با کد خبری ٢٣٩٦٥٦ با عنوان «دلیل برکناری مدیرعامل هواپیمایی قشم» مطالب نقضی مندرج گردید که به استحضار می رساند:

- جناب آقای حسن قاسمی در اسفند ١٣٩٨ جایگزین آقای رضا حیدری گردید، لذا بدیهی است که کلیه عملیات پروازی، فنی و عملکرد سال مالی منتهی به ١٣٩٨ که منتج به تحقق سود خالص ٨٣٣ میلیارد ریال گردید که به تصویب مجمع هم رسیده در زمان تصدی مدیریت آقای رضا حیدری صورت پذیرفته است. لذا جناب آقای حسن قاسمی نه تنها شرکت زیان دهی را تحویل نگرفتند بلکه شرکتی با سود خالص ٨٣٣ میلیارد ریالی را تحویل گرفتند.

- در گزارش خبری فوق الذکر اشعار گردیده است «یک سال بعد از گزارش زیاندهی شرکت هواپیمایی قشم ایر توسط کمیسیون اصل ٩٠ مجلس به مراجع ذی صلاح کاپیتان حسن قاسمی در تاریخ ٣ اسفند ٩٨ به عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره هواپیمایی این شرکت منصوب شد» درحالیکه پس از گزارش مزبور آقای رضا حیدری در تاریخ ۳۰ /  ۲  / ١٣٩٨ به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل قشم ایر منصوب گردیدند.

کلیه مطالب فنی و هواپیمای ایرباس که در گزارش به ایشان منتسب گردیده است قراردادش در زمان تصدی مدیرعامل آقای حیدری منعقد و مراحل اجرای آن شروع و فقط تست آن به بعد  موکول گردید و نه تنها چهار فروند ایرباس ۳۰۶ و دو فروند ایرباس ۳۲۰در خط پرواز بود بلکه ایرباس ۳۲۰ سوم که سال ها در بیابان فرودگاه امام بود وارد آشیانه ماهان شد و عملیات بازسازی آن شروع و بعد متوقف شد و 16هزار متر زمین جهت ساخت آشیانه تعمیراتی از فرودگاه در اختیار گرفت که کماکان متوقف است.تمامی این موضوعات مستند و در اسناد هواپیمایی قشم موجود است.

از شما تقاضا داریم که رعایت انصاف و عدم مصادره عملکرد آقای حیدری این مطالب منعکس گردد.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 1

    لطفا به عنوان یک رسانه بی طرف رزومه کاری حسن قاسمی و مدیر عامل جدید این شرکت را نشر دهید تا ملت متوجه شوند که انتخابات بر اساس نظام شایسته سالاری پیش می رود یا نه؟

    • ناشناس 2 0

      من هم موافقم، البته 30 سال تو ایران ایر از معاون عملیات تا قائم‌مقام شرکت بوده ، الان شرکت به این فلاکت افتاده ، ایران ایر در حال حاضر به ورشکستگی مطلق رساندن ، با مدیریت عزیزان

  • مقدم 1 0

    طرف ۶ ماه اخه چه عملکردی میتونست داشته باشه اقای حیدری که همچین سودی برای شرکت داشته باشه؟ موتور هواپیما رو همه میدونن که شکرابی خرید با قرض کردن از چند منبع مختلف!

  • ناشناس 1 0

    اقای تین نیوز
    صرفنظر از این که سود مربوطبه چه دورانی بود و ضرر مربوط به چه دوره ای که همیشه مورد مناقشه است لطفا برای اعتبار خودتان هم شده در نشر اخبار قشم ایر خیلی دقت کنید پشت بسیاری از تحلیل ها و گزارشات دو تا چارتر کننده هستند.