| کد خبر: 183391 |

◄ انتصاب مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل شهر فرودگاهی امام‌خمینی

با توجه به اهمیت و جایگاه شهر فرودگاهی و نقش تأثیرگذار آن در رشد و توسعه اقتصادی کشور انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال نسبت به ایجاد هماهنگی، پیگیری و تحقق امور ارجاعی از سوی اینجانب، اقدامات لازم را با جدیت و پشتکار به عمل آورید. بدیهی است معاونین، مشاورین و مدیران تمامی حوزه‌های شهر فرودگاهی همکاری کامل با جنابعالی را خواهند داشت

تین نیوز

محمد طیطو با حکم علی رستمی رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی، به‌عنوان مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

این انتصاب که با انتصاب دو مدیر جوان دیگر همراه بوده، در راستای توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر جوان‌گرایی و پیگیری وزیر راه و شهرسازی بر اجرای این دستور انجام شده است.

در بخشی از حکم محمد طیطو، دبیر هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی آمده است: «با توجه به اهمیت و جایگاه شهر فرودگاهی و نقش تأثیرگذار آن در رشد و توسعه اقتصادی کشور انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال نسبت به ایجاد هماهنگی، پیگیری و تحقق امور ارجاعی از سوی اینجانب، اقدامات لازم را با جدیت و پشتکار به عمل آورید. بدیهی است معاونین، مشاورین و مدیران تمامی حوزه‌های شهر فرودگاهی همکاری کامل با جنابعالی را خواهند داشت.»

علی رستمی رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی در خصوص انتصابات جدید صورت گرفته در شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی گفت: از این بابت خوشحالم که در این مجموعه جوانانی مشغول به فعالیت هستند که با تفکرات و پویایی خودشان می‌توانند برای پیشبرد اهداف این شرکت به ما کمک کنند.

وی در ادامه افزود: با این انتصابانی که امروز در این مجموعه صورت گرفت گام مهمی را برای پیشرفت شرکت برداشتیم و امیدوارم با همکاری تمامی شما عزیزان بتوانیم شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی را به بهترین جایگاه برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.