| کد خبر: 256888 |

تشریح دستاوردهای چهاردهمین کنفرانس تونل توسط دبیر اجرایی رویداد

◄ کنفرانس تونل به دوران بالندگی خود رسیده است

دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس تونل ایران با تشریح دستاوردهای چهاردهمین کنفرانس تونل ایران اظهار کرد: این رویداد از سوی کارشناسان، شرکت های فعال در صنعت تونل و مسئولان ذیربط به شدت مورد توجه قرار گرفته و به دوران بالندگی خود رسیده است.

تین نیوز

دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس تونل ایران با تشریح دستاوردهای چهاردهمین کنفرانس تونل ایران اظهار کرد: این رویداد از سوی کارشناسان، شرکت های فعال در صنعت تونل و مسئولان ذیربط مورد توجه قرار گرفته و به دوران بالندگی خود رسیده است.

به گزارش تین نیوز، سید ابراهیم قریشی دبیر اجرایی چهاردهمین کنفرانس تونل ایران با اشاره به برگزاری این رویداد از اول تا چهارم خردادماه امسال(1402) در هتل المپیک تهران، بیان کرد: روز اول این رویداد به برگزاری کارگاه های آموزش گذشت. در این روز سه کارگاه آموزشی در حوزه تونل های انتقال آب با حضور پرشمار شرکت کنندگان برگزار کردیم و به مشارکت کنندگان گواهینامه رسمی حضور در کارگاه اعطا شد.

 روز دوم این رویداد، افتتاحیه کنفرانس را داشتیم که با سخنرانی دکتر محرابیان وزیر نیرو و دکتر زاکانی شهردار تهران همراه بود. هر دو مقام مسئول با اشاره به طرح های توسعه ای حوزه مسئولیت خود بر اهمیت صنعت تونل به عنوان پیش برنده کلیدی این طرح ها تاکید کردند و خواستار همکاری گسترده تر فعالان صنعت تونل خصوصا شرکت های دانش بنیان این صنعت در توسعه طرح ها و پروژه های مهم کشور شدند.

نکته قابل توجه اهمیتی است که مسئولان ارشد کشور برای صنعت تونل قائل هستند  و به صراحت اعلام می کنند دست نیاز به سوی این صنعت دراز می کنند که این امر یکی از دستاوردهای مهم برگزاری کنفرانس تونل و تبیین نقش این صنعت در گره گشایی از مشکلات مهمی مثل مدیریت منابع آب و رفع گلوگاه های ترافیکی به شمار می رود.

در روز دوم و سوم کنفرانس مقالات تخصصی نیز توسط ارائه دهندگان به علاقه مندان و حاضران اعم از اساتید، کارشناسان، فعالان صنعت و دانشجویان ارائه شد که این مقالات و پنل های تخصصی که در ادامه آن برگزار شد نقش اساسی در به روز رسانی دانش فعالان حوزه تونل ایفا می کند.

روال برگزاری این رویداد تاکنون به این صورت بود که کنفرانس تونل هر دو سال یک بار برگزار می شد اما تصمیم داریم با توجه به استقبالی که از کنفرانس صورت می گیرد از این پس این رویداد را هر سال برگزار کنیم.

حامیان علمی و غیر مالی این رویداد شامل بخش های مرتبط وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، انجمن سنگ، انجمن زمین شناسی، انجمن مهندسی معدن، انجمن ژئو مکانیک نفت، انجمن علمی بتن ایران و ... بودند. حامیان مالی ما در این رویداد 25 شرکت بودند که در نمایشگاه غرفه زدند و برخی از آنها شامل؛ شرکت NHI چین، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، شرکت مدیریت منابع آب، شرکت بهران آسان بر فعال در حوزه پله برقی و آسانسور، شرکت دانش بنیان تونل ساز ماشین، شرکت سابیر، شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شرکت آزادراه تهران شمال، شرکت البرز شیمی آسیا، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، شرکت توسعه منابع آب و انرژی، شرکت مهندسی پیشگامان رفیع ایرانیان، شرکت دی، شرکت ره ساز طرح، شرکت جنرال مکانیک و ... بودند.

برای اولین بار در چهاردهمین کنفرانس تونل ایران، این رویداد یک حامی رسانه ای داشت و «تین نیوز» به عنوان رسانه تخصصی صنعت حمل و نقل در کنار ما به پوشش خبری و برگزاری هر چه شایسته تر این رویداد کمک کرد که در این فرصت از همکاری صمیمانه این مجموعه تشکر می کنم. در حال تدارک و برنامه ریزی هستیم که این تجربه موفق را با تین نیوز به صورت گسترده تری در فعالیت های آتی انجمن تونل و کنفرانس های آتی تونل تکرار کنیم.

روز سوم خرداد نیز مراسم اختتامیه رویداد برگزار شد که سخنرانی اینجانب به عنوان دبیر اجرایی کنفرانس چهاردهم را داشتیم و همچنین در روز چهارم خرداد - روز پایانی رویداد - بازدید مشارکت کنندگان از پروژه های شاخص تونل سازی در آزادراه تهران شمال و توسعه جنوبی خط 6 مترو تهران را اجرا کردیم.

با توجه به نظر سنجی انجام شده، مشارکت کنندگان و غرفه داران از کیفیت برگزاری این رویداد رضایت بالایی داشتند و با افتخار اعلام می کنیم که کنفرانس تونل تاکنون هر سال بهتر از سال قبل برگزار شده و اکنون این رویداد به مرحله بالندگی رسیده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.