| کد خبر: 142415 |

صالحی در مجلس رأی خوبی می‌آورد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است به دلیل سابقه روشن فرهنگی و اجرایی سید عباس صالحی وی احتمالا در مجلس رأی خوبی می‌آورد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است به دلیل سابقه روشن فرهنگی و اجرایی سید عباس صالحی وی احتمالا در مجلس رأی خوبی می‌آورد.

جمشید جعفرپوربا اشاره به دیدارهای پارلمانی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با نمایندگان کمیسیون‌ها گفت: سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون تخصصی، برنامه‌ها و اقدامات‌خود را اعلام و اولویت‌ها و اهدافی که در صورت کسب رای اعتماد دارند را مشخص کردند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون نیز دیدگاه‌ها، نظرات و تجارب خود را مطرح کردند؛ با توجه به اینکه عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی فردی با سابقه روشن فرهنگی و سابقه اجرایی در این زمینه است، به نظر می‌رسد بتواند در صحن رأی خوبی را بیاورد.

وی با اشاره به نظر کمیسیون فرهنگی در مورد وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی که در جلسه با وزیر پیشنهادی حضور داشتند نسبت به ایشان رویکرد مثبت داشتند؛ صالحی در بحث‌های هویت فرهنگی، اقدامات، فعالیت‌ها و صنایع فرهنگی ایده‌های خوبی داشتند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به محورها و برنامه‌هایی که وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرده خاطر نشان کرد: سیدعباس صالحی در کارها سه هدف گذاشته بود و متناظر با این سه هدف ناظر به بحث هویت ، بحث اقتصاد هنر و صنایع و بحث آداب، رسوم، سنت و ... بود که راجع به هرکدام برخی اولویت‌ها و اقدامات را استخراج کرده بود.

جعفرپور با بیان اینکه وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی مجموعا 47 اقدام را در نظر گرفته گفت: اگر ایشان بتواند این اقدامات را انجام دهد می‌تواند به آن اهداف رسیده و جهت‌گیری کلی را پوشش دهد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دوستان نیز صحبت کردند که برخی از این موارد باید در اولویت بیشتری قرار گیرد و زودتر به آن پرداخته شود و جمع‌بندی کمیسیون فرهنگی به این وزیر پیشنهادی که وزیر مستقیم این کمیسیون است، نظر مساعد داشت و دوستانی که در جلسه حاضر بودند، نظر مثبتی داشتند./

پایان پیام

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.