| کد خبر: 220832 |

نرخ بلیت مترو مشهد مسافتی شد

نرخ بلیت مترو شهر مشهد با مصوبه شورای اسلامی این شهر بر اساس پیاده‌سازی کسب کرایه بر مبنای مدل ترکیبی میزان مساحت، ناحیه و زمان تعیین می‌شود.

تین نیوز

نرخ بلیت مترو شهر مشهد با مصوبه شورای اسلامی این شهر بر اساس پیاده‌سازی کسب کرایه بر مبنای مدل ترکیبی میزان مساحت، ناحیه و زمان تعیین می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، روز دوشنبه در صد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، لایحه پیاده‌سازی کرایه مترو بر اساس مدل ترکیبی بررسی و مصوب شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص گفت: طبق این مصوبه، کرایه پایه مترو هفت هزار و ۵۰۰ ریال در نظر گرفته شد و نرخ کرایه هر دو ایستگاه افزایش ۵۰۰ ریالی خواهد داشت.

بتول گندمی افزود: همچنین بر اساس این مصوبه برای دانش آموزان تعداد ۲ سفر با تخفیف ۲۰ درصدی در روز اختصاص یافت و برای جمعیت تحت پوشش بهزیستی، سربازان، کارگران ساختمانی و سالمندان بالای ۶۵ سال نیز این شرایط لحاظ می‌شود.

طبق مصوبه افزایش بهای خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی در سال ۹۹، به دلیل افزایش هزینه های سازمان‌های اتوبوسرانی و قطارشهری، بلیت قطارشهری مشهد با دو هزار ریال افزایش از هشت هزار ریال به ۱۰ هزار ریال و بلیت اتوبوس از ۶ هزار و ۵۰۰ ریال به هفت هزار و ۵۰۰ ریال در خرداد ماه امسال افزایش یافت.

نهایی شدن قرارداد تهاتر با بنیاد تعاون ناجا

تصویب لایحه قرارداد بین بنیاد تعاون ناجا و شهرداری مشهد در زمینه تهاتر از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد بود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص گفت: طبق این مصوبه، قرارداد تملک پروژه‌های نرگس در قبال واگذاری هتل آپارتمان آرمان بین شهرداری مشهد و بنیاد تعاون ناجا مصوب شد.

گندمی افزود: همچنین طبق یکی از بندهای این قرارداد در خصوص تعهد شهرداری مبنی بر خرید ۹ واحد آپارتمان باقی مانده از هتل آرمان از سایر مالکان ظرف مدت ۶ ماه، نظر به عدم امکان اجرای تعهد مزبور ظرف موعد مقرر، تعهد شهرداری مشهد در قبال خرید و تملیک واحدهای یاد شده ساقط می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس واحدهای های مزبور از موضوع معامله کسر می‌شود و ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ قرارداد، با اخذ نظر هیأت کارشناسی مرضی الطرفین، نسبت به تعیین قیمت ۹ واحد مزبور اقدام و در ازای آن امتیازات، پروانه و مجوزات ساختمانی به نرخ هم زمان محاسبه و در مطالبات بنیاد تعاون ناجا به شیوه مقرر در قرارداد منظور می گردد.

طرح دو فوریتی تهاتر دو گود بنیاد تعاون ناجا در منطقه ثامن مشهد که در آن پروژه نرگس در حال اجراست به مساحت ۵۱ هزار مترمربع در مرداد ماه امسال با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد تصویب و مقرر شده بود شهرداری نسبت به انعقاد قرارداد تملک پروژه‌های نرگس رضوی سه و پنج و نرگس رضوی چهار و ۶ متعلق به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در قبال واگذاری "هتل آرمان" پس از تایید کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادها و نیز کمیسیونهای برنامه و بودجه و اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد اقدام کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.