| کد خبر: 191491 |

◄ پارک های پاتایا در تور تایلند

امروزه پارک های پاتایا یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی مهیج و مفرح برای گردشگران است. پارک های پاتایا در کشور تایلند و شهر پاتایا قرار دارند و از مناطق محبوب و توریستی دنیا محسوب می‌شوند.

تین نیوز

امروزه پارک های پاتایا یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی مهیج و مفرح برای گردشگران است. پارک های پاتایا در کشور تایلند و شهر پاتایا قرار دارند و از مناطق محبوب و توریستی دنیا محسوب می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم شما را پارک های پاتایا متنوعی که در این کشور  وجود دارند آشنا کرده و این بازی بسیار شاد و لذت بخش را معرفی کنیم.

  1. پارک Cartoon Network Amazone Waterpark پاتایا

نخستین پارک آبی در تور تایلند  چند منظوره با شبکه ای کارتونی به همراه صحنه های نمایشی شخصیت ها و کاراکترهای کارتونی است که در جولای سال 2014 شروع به کار کرده است. بخش های مختلف این پارک که بسیار گسترده هستند 30 نوع بازی مفرح آبی را در خود جای داده است که در این جا به مهم ترین بخش های آن می پردازیم:

  • Adventure Zone: یکی از بخش های بسیار مهیج و جذاب است که تلفیقی از رفتینگ، معلق بودن در هوا و پرش است.
  • The Omniwerse یا Ben 10 : این بخش به تنهایی دارای شش قسمت مجزا بوده و با 23 متر ارتفاع به عنوان نخستین رولر کوستر در دنیا شناخته می شود.
  • Riptide Rapids: این بخش در اصل جنگلی شبیه سازی شده به شکل جنگل آمازون است که می توانید مسافتی نزدیک به 335 متر را با تیوپ سرسره سواری کرده و با باد و امواج رودخانه دست و پنجه نرم نمایید.
  • Cartoonival: این مکان مختص بچه ها و پر از کاراکترهای مشهور کارتونی بوده و کودکان می توانند به بازی با تیوپ در آب بپردازند.
  • Mega Wave: بخش استراحتگاهی در کنار موج های آرام و هوای لذت بخش به همراه خانواده مگا واو نام داشته و می توانید در کنار استراحت از شوهای کارتونی این بخش نیز بهره ببرید.
  • Surf Arena : موج سواری و سرفینگ نیز بخش دیگری از پارک آبی کارتون نت ورک آمازون است که طرفداران مخصوص به خود را دارد.

البته بهتر است بدانید که علاوه بر این ها شما می توانید از قسمت های دیگر این پارک همچون رستوران، فست فود و غیره نیز استفاده ی لازم را برده و لحظات خوشایندی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید.

  1. پارک Splashdown Waterpark پاتایا

هنگامی که بلیت را خریداری کردید یک جفت کفش محافظ و یک جلیقه ی نجات به شما خواهند داد تا برای یک شروع هیجان انگیز و داشتن روزی بسیار مفرح به همراه بازی های متنوع و به یاد ماندنی را آماده شوید. شما در پارک اسپلش دان پاتایا سرسره ای با ارتفاع 15 متر که جزء بلندترین سرسره های دنیا است را خواهید دید.

از دیگر جذابیت های این پارک توپ های معلق و بزرگی است که داخل این توپ ها رفته و مسیری را قل خواهید خورد. این پارک از امن ترین پارک های آبی تایلند و شهر پاتایا بوده و برای تمامی سنین قابلیت بازی و تفریح را دارد.

  1. پارک Ramayana Water Park پاتایا

سومین پارک آبی در قاره ی آسیا و  بیستمین پارک آبی دنیا پارک رامایانا در شهر پاتایای تایلند است که در چهل کیلومتری بخش جنوبی شهر قرار گرفته و دارای بازی های بسیار متنوع، مهیج و سایر امکانات با کیفیتی بالا است.

پارک رامایانا از کلاسیک ترین و بزرگ ترین پارک های آبی بوده و در سال 2016 در مساحتی بالغ بر 184 هزار مترمربع شروع به کار کرده است. دارای منظره ای سرسبز و بسیار زیبا بوده و در این جا شاهد سرسره های فراوان که تعداد آن ها نزدیک به 50 مورد می رسد را خواهید بود. در این پارک شما می توانید یک روز عالی و مفرح را در کنار خانواده تجربه کرده و به خاطر بسپارید.

  1. پارک Pattaya Park پاتایا

به گزارش سفر باتو ، پارک پاتایا  نیز یکی دیگر از پارک های آبی کشور تایلند است که ترکیبی از بازی ها، تفریحات آبی و سواری های مختلف و متنوع را در یک جا می توانید ببینید و لذت ببرید. از مزیت های این پارک می توان به تله کابین های زیپلنش و فانتزی اشاره کرد.

علاوه بر آن ترن هوایی بسیار آرام گرداگرد پارک آبی ست که می توانید با سوار شدن بر آن دورتادور پارک آبی پاتایا را دیده و از مناظر زیبا و دلنشین آن نیز لذت کافی را ببرید. از دیگر امکانات این پارک می توان چرخ و فلک، مونوریل، ماشین بازی برای کودکان، سرسره های بزرگ و غول پیکر، استخر های آرام و زلال به همراه بازی­های مختلف و متنوع آبی و آب پاش های مخصوص را نام برد که جذابیت این مکان را دو چندان کرده اند.

  بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد سفر به تایلند

  1. پارک Fantasia Lagoon

پارک آبی بر روی پشت بام در تور تایلند  مرکز خرید Mall Bangkwe وجود دارد که نزدیک ترین پارک آبی به بانکوک است. در پارک آبی فانتاسیا لاگون شما استخرهای بزرگ و سرسره های متعدد را خواهید دید که برای کودکان و بزرگسالان برای داشتن روزی سرشار از هیجان و لذت بخش مهیا شده اند تا خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی را از سفر به کشور تایلند با خود به یادگار ببرید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.