| کد خبر: 37784 |

اجرای مجدد طرح زوج و فرد در کرج

تین نیوز | معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای مجدد طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد در این شهرستان خبر داد.
 
احمد افضلی با بیان اینکه  معضل ترافیک امروزه در اکثر شهرستان‌های بزرگ و پرجمعیت و به ویژه کلانشهرهای کشور مردم را آزار می‌دهد، اظهار کرد: مرکز استان البرز نیز با وجود تمام تلاش‌های انجام شده با این مسئله روبه‌رو است و به همین دلیل مدیریت شهری در کلانشهر کرج، تمهیدات ویژه‌ای برای روان‌سازی ترافیک در معابر اصلی در دستور کار دارد.
 
وی افزود: بر اساس تجربه‌ سال‌های گذشته همواره در ماه آخر سال و روزهای پایانی به دلیل برگزاری مراسم ویژه نوروز، ترافیک بیشتری به خیابان‌های کرج تحمیل می‌شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تصریح کرد: به همین دلیل در سال‌های اخیر طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد در خیابان‌های اصلی شهرستان کرج اجرا شد که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی روزهای پایانی سال داشت.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای اجرای مجدد این طرح وجود دارد، گفت: در آخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان کرج، مقرر شد که این طرح در اسفند ماه سال‌جاری اجرا شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار کرد: در خصوص جزییات و نحوه اجرای این طرح تصمیم‌گیری نهایی انجام نشده و مقرر شد که نظرات کارشناسی دستگاه‌های دیگر نیز اخذ و سپس در یک جلسه رسمی درباره نحوه اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در روزهای پایانی سال تصمیم‌گیری شود.
 
افضلی در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع هدف از اجرای طرح فوق خدمات‌رسانی مناسب به مردم و تسهیل تردد شهروندان در روزهای پایانی سال است و امیدواریم مردم همراهی و همکاری لازم را با شهرداری و دستگاه‌های مرتبط داشته باشند.
 
گفتنی است، طرح تردد خودروها به صورت زوج و فرد طی 2 سال گذشته در ساعاتی از روز و برخی از معابر اصلی کرج اجرا شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.