| کد خبر: 229154 |

با امضای تفاهم‌نامه بین مدیرعامل شرکت شهر سالم و مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران مقرر شد:

ارائه خدمات ویژه شرکت شهر سالم به ایثارگران شهرداری تهران

تین نیوز

در نشست مقامات شرکت شهر سالم و اداره‌کل ایثارگران شهرداری تهران با امضای تفاهم‌نامه‌‎ای مقرر شد از این پس ایثارگران شهرداری تهران از خدمات ویژه بهداشتی و درمانی مراکز شرکت شهر سالم بهره‌مند شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، دکتر حمید چوبینه در این نشست مشترک که با حضور رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از عملکرد جهادی کادر درمان و جامعه پزشکی اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسینه شدن مردم، مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس کرونا را کاهش خواهد داد.

5

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مدافعین سلامت در دفاع از کیان جامعه به مقام شهادت و ایثارگری نائل آمدند، افزود: این افراد در شرایطی جان خود را در مسیر اهداف و آرمان‌های الهی هدیه کردند که این سال‌ها شاید کمتر شاهد خلق صحنه‌های ایثارگرانه همچون سالیان دفاع مقدس در جامعه بودیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم عملکرد شبانه‌روزی و ایثارگرانه جامعه پزشکی کشور را بیانگر تبلور دوباره روح ایثار و همدلی و شکل‌گیری پیوندهای انسانی توصیف کرد و افزود: بی‌شک این ایثار در تاریخ ماندگار خواهد شد.

دکتر چوبینه با تاکید بر اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تدبیر مسئولین در جهت واکسینه نمودن مردم این بیماری را ریشه‌کن خواهد ساخت تصریح کرد: آموزش همگانی و بهره‌گیری صحیح جامعه‌ی هدف از الگوهای ارائه شده موضوع مهم دیگری است که باید مورد توجه دست‌اندرکاران قرار گیرد.

4

وی در ادامه با بیان اینکه هر ۲۰ مرکز شرکت شهر سالم در سطح شهر تهران آماده خدمت به شهروندان هستند، اظهار داشت: با تمهیدات پیش‌بینی شده در سه حوزه پزشک خانواده، اورژانس و مشاوره تلفنی شرایطی فراهم شده تا کارکنان شهرداری تهران بدون نیاز به مراجعه حضوری مشکلات خود در حوزه درمان را مرتفع سازند.

دکتر چوبینه در تشریح عملکرد شرکت شهر سالم در پایش و درمان بیماران، شناسایی ۱۵ مورد ابتلاء از کادر خدمت‌رسان سازمان بهشت زهرا در ابتدای شیوع ویروس را یادآور شد و تصریح کرد: شاید عدم غربالگری و شناسایی به موقع این افراد در روزهای نخست این بحران، نتیجه تاسف‌بار دیگری را رقم می‌زد که خوشبختانه با تصمیم‌گیری پیش از دستور و اقدام به موقع از آن پیش‌گیری شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه پایش تمام شرکت‌ها و سازمان‌های تابع شهرداری تهران به خصوص مراکزی که در ارتباط مستقیم بیشتری با مردم هستند میزان ابتلا به کرونا در کارکنان و در نتیجه شهروندان را کاهش داد، اظهار داشت: عملکرد جهادی کادر درمان چه در شرکت شهر سالم و چه در دیگر حوزه‌های درمان به پایان نرسیده و ان‌شاالله تا ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس تداوم خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.