| کد خبر: 159663 |

◄ ترفند جدید تاکسی‌های اینترنتی برای جذب راننده

اگر مسافرکشی و رانندگی شغل معمولی و سطحی است و جان و مال مردم آموزش و مسئولیت نمی‌خواهد چگونه برای آموزش‌های سازمانی و ارائه خدمات و همچنین صدور مجوز کارت تاکسیرانی و ..... مبالغی به طور ماهانه، سالانه و دوسالانه از رانندگان معتبر خود دریافت می‌کنید؟

تین نیوز

مدتی است شرکت‌هایی با عناوین مختلف و با کاربری اینترنتی در شهرهایی همچون تهران، شیراز، اصفهان مشهد، یزد و...  اقدام به جذب افراد به عنوان راننده کنترات اینترنتی کرده‌اند؛ اما سوال اینجاست که تاکسیرانی چگونه با داشتن رانندگان دارای مجوز و پروانه‌ و همچنین تعداد زیادی تاکسی پلاک «ت» و آژانس که خود پروانه و مجوز کسب به مدیرانش داده است باز به این شرکت‌ها مجوز داده است؟ 

به گزارش تین‌نیوز، این مطلب را یک راننده تاکسی که به گفته خود 15 سال سابقه کار داشته و دارای سه فرزند است و از این شغل امرار معاش می‌کند، در شبکه‌های مجازی و گروه‌های تلگرامی منتشر کرد و ادامه داد: این شرکت‌ها تعداد زیادی راننده دوشغله و چند شغله،  دانشجو، افراد بیکار و حتی با توجه به مشکلات اقتصادی برخی رانندگان دارای مجوز و تایید شده تاکسیرانی را با وعده‌های کذائی و شکستن نرخ‌های مصوب دولت جذب کرده‌اند.

وی با تاکید بر بررسی تاثیر حضور این تعداد خودرو در افزایش ترافیک شهرها تاثیر، خطاب به سازمان تاکسیرانی افزود: اگر مسافرکشی و رانندگی شغل معمولی و سطحی است  و جان و مال مردم  آموزش و مسئولیت نمی‌خواهد چگونه برای آموزش‌های سازمانی و ارائه خدمات و همچنین صدور مجوز کارت تاکسیرانی و ... مبالغی به طور ماهانه، سالانه و دوسالانه از رانندگان معتبر خود دریافت می‌کنید؟

این راننده اظهار داشت: آیا بر در آمد سرشار از سود خانمانسوز  این شرکت‌ها و حقوق کارمندان مشغول در دفاترشان هم مالیات اخذ می‌شود و یا ضرر اخذ مالیات و عوارض را هم تاکسیرانان باید بر دوش بکشند؟

وی گفت: چطور می‌شود مدیران این شرکت‌ها ساختمان‌های مختلف با کاربری مسکونی را در نقاط مختلف شهر و در گران قیمت‌ترین مناطق ممکن  شهری رهن و اجاره کرده‌اند و  از آن املاک برای جذب راننده و امور اداری خود  بهره تجاری می‌برند؟  آیا این قوانین برای همه افراد جامعه زیر پا گذاشته می‌شود یا صرفا برای عده‌ای افراد خاص؟ 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.