| کد خبر: 213740 |

اعلام آمادگی دولت برای اتمام پروژه بزرگراه شمالی کرج

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که دولت آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج به شهرداری این کلانشهر کمک کند.

تین نیوز

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که دولت آمادگی دارد تا در تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج به شهرداری این کلانشهر کمک کند.

محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در حاشیه بازدیدی که به همراه وزیر راه و شهرسازی از پروژه بزرگراه شمالی کرج داشت، افزود: دولت به دنبال آن بود تا یک پروژه بزرگراه یا آزاد راهی از سمت تهران به کرج به سرانجام برساند که این امر به تکمیل آزاد شهید همت بین تهران و کرج ختم شد.

وی ادامه داد: ما این پروژه را در ماه های اخیر به سرانجام رساندیم اما برای اینکه  مردم از آزاد راه  شهید همت به نحو مطلوب و بدون مشکلات ترافیکی استفاده کنند و از این معبر نیز بتوانند  به سمت استان های غربی و شمالی گذر نمایند دولت اعلام آمادگی کرده تا به شهرداری کرج برای اتمام آزاد راه شمالی این کلانشهر کمک کند.

وی اضافه کرد: بایستی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری کرج برای اتمام پروژه بزرگراه شمالی تزریق اعتبار و مساعدت مالی کنیم که بدین طریق در کمتر از یکسال این پروژه بهره برداری شود.

نوبخت با بیان اینکه تاکنون بر مبنای وعده ای که با شهرداری کرج داشته ایم به جلو رفته ایم گفت: از نظر تزریق منابع مالی به پروژه بزرگراه شمالی، آنچه سهم دولت است متوقف نمی شود.

بزرگراه شمالی کرج که به نام سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده از تیرماه سال ۹۵ عملیات احداث آن آغاز شده که تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

این آزاد راه به طول ۱۷.۵ کیلومتر ،آزاد راه شهید همت را در شرق کرج به آزاد راه کرج - قزوین در غرب کرج  متصل می کند.

با گشایش این مسیر بخش زیادی از ترافیک آزاد راه تهران - کرج - قزوین به مسیر جدید ( آزاد راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) انتقال می یابد.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.