| کد خبر: 180369 |

یک کارشناس حمل‌ونقل پیشنهاد داد:

◄ کا‌رگاه‌های عمرانی پس از پایان کار به آموزش و پرورش واگذار شود

ساختمان‌ها و تاسیسات کارگاه‌های عمرانی کشور بعد از اتمام پروژه‌ها تحویل کارفرماها می‌شود و استفاده‌های گوناگونی از آنها به‌عمل می‌آید.

تین نیوز

یک کارشناس حمل‌ونقل پیشنهاد داد، کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی بعد از پایان کار به وزارت آموزش و پرورش واگذار شود.

به گزارش تین‌نیوز، رضا مرادی در توضیح این دیدگاه خود گفت: ساختمان‌ها و تاسیسات کارگاه‌های عمرانی کشور بعد از اتمام پروژه‌ها تحویل کارفرماها می‌شود و استفاده‌های گوناگونی از آنها به‌عمل می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود به‌منظور استفاده بهینه از این ساختمان‌ها و تاسیسات به ویژه در پروژه‌های راهسازی و ریلی که از مناطق مختلف کشور، بالاخص مناطق محروم عبور می‌کنند برای بخش‌های مختلف آموزشی کشور به وزارت آموزش و پرورش واگذار گردد.

این کارشناس تاکید کرد: لذا سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند به‌عنوان دستورالعمل برچیدن کارگاه‌های موقت عمرانی، نسبت به ابلاغ آن به کلیه کارفرماها جهت الزام و اجرای آن اقدام نمایند.

مرادی گفت: با این دستورالعمل، هم مشکل محدودیت فضاهای آموزشی مناطق محروم تا حدودی برطرف می‌شود و هم ساختمان‌ها و تاسیسات تجهیز کارگاه‌های عمرانی کشور که بالغ بر هزاران متر مربع فضاست، بلااستفاده نمی‌مانند.

به گزارش تین‌نیوز، تجهیز کارگاه شامل عملیات‌‌، اقدامات و تدارکاتی است که باید به صورت موقت برای دوره‌ اجرا‌ انجام شود، تا آغاز و انجام دادن عملیات موضوع پیمان طبق اسناد و مدارک پیمان میسر شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.