| کد خبر: 131239 |

ضرورت رفع فوری مشکلات واحدهای مسکن مهر منطقه آزاد ماکو

تین نیوز

معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: پروژه های مسکن مهر استان تا آخر شهریور امسال به بهره برداری می رسند.

 

به گزارش ایسنا، تقی کهوریان در بازدید یک روزه از منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه دولت یازدهم بر اتمام پروژه های مسکن مهر متعهد شده است گفت: براساس برنامه زمانبندی در استان پروژه های مسکن مهر تا آخر شهریور امسال به بهره برداری می رسند و در شورای تامین مسکن استان مشکلات تعاونی های مسکن مهر بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن تصمیم گیری شده است.

 

وی افزود: تعاون های مسکن مهر شهربازرگان به دلیل اینکه در گذشته مکان نامناسبی که برای احداث انتخاب کرده اند و امروز نزدیک به 300 خانوار ساکن در این مکان با مشکل دفع فاضلاب مواجه هستند و باید در قالب طرحی فوری نسبت به حل مشکل ساکنان این منطقه اقدام شود.

 

معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین به مشکل واحدهای مسکونی مهر شهر ماکو نیز اشاره کرد و گفت:جانمایی نامناسب این واحدها و احداث آنها در مسیر سیلاب های فصلی موجب تهدید خانوارهای این منطقه شده است که با تاکیدات مقام عالی استان طرح ساماندهی و هدایت آبهای سطحی عملیاتی می شود.

 

تقی کهوریان در ادامه بر نقش منطقه آزاد ماکو در توسعه اقتصادی استان تاکید کرد و افزود: منطقه آزاد ماکو به عنوان پیشران اقتصادی استان دررشد شاخص های اقتصادی و رونق اشتغال و صنعت دراستان تاثیرمستقیم دارد.

 

وی ادامه داد:منطقه آزاد ماکو به عنوان کریدور تجاری در صادرات محصولات غیر نفتی و تولیدات کشاورزی به کشورهای همسایه و اروپایی از ظرفیت بسیار بالایی برخودار است و باید باتکمیل زیرساخت های مورد نیاز زمینه سرمایه گذاری و اثربخشی بیشتر این منطقه در ابعاد اقتصادی و تجاری استان فراهم شود.

 

در ادامه این جلسه فروزان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری ماکو با ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی و صنعتی در این منطقه، رفع مشکلات طرح های عمرانی و ساکنان تعاونی های مسکن مهر در این منطقه را خواستار شد.

 

در این سفر معاون امور عمرانی استاندار از سایت مسکن مهر بازرگان و تعاونهای مسکن مهر ماکو، پروژه کمربندی 9 کیلومتری شهر بازرگان نیز بازدید و بر مشکلات آن ها قول مساعد داد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.