| کد خبر: 130348 |

رونمایی از واگن جدید باری در کارخانه واگن سازی زرند

تین نیوز

در مراسمی، از واگن باری جدید ساخته شده در کارخانه واگن سازی زرند رونمایی شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت پلور سبز، مهندس گلشنی مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز در این مراسم گفت: واگن باری تولید شده در این کارخانه از نوع لبه بلند با حجم 24 متر مکعب و توان حمل 70 تن بار است که اولین بار در کشور با استفاده از ورق ضد سایش تولید شده است. وی افزود به جز سیستم ترمز تمام قطعات فلزی به کار رفته در ساخت این واگن باری به دست متخصصان ایرانی تولید شده است .
 
 
مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز افزود: استفاده از ورق های فولادی ضد سایش این امکان را داده است که ضخامت ورق را نازک تر انتخاب کنیم و در نتیجه وزن کل واگن دو تن از واگن های مشابه کمتر شده است و این به معنای ان است که واگنهای تولیدی کارخانه زرند می تواند دو تن بار بیشتر از واگنهای مشابه حمل کند.
 
 
گلشنی گفت :با راه اندازی این خط تولید زمینه اشتغال 120 نفر فراهم شده است و هر سال قادر به تولید 1000 دستگاه واگن باری هستیم و در نتیجه 10 میلیارد تومان به سود اوری شرکت اضافه می
شود.
 
 
مهندس کریمی رئیس کارخانه واگن سازی زرند هم یکی از ویژگیهای مهم واگنهای جدید ساخت زرند را استحکام و دوام طولانی تر ذکر کرد و گفت :در سایر واگن های تولید ایران ، بدنه بعد از ۸ تا ۱۰ سال باید تعویض شود اما به علت نوع خاص ورقی که در این واگن جدید استفاده شده است تا ۱۵ سال نیازی به تعویض بدنه نیست.
 
 
در کارخانه واگن سازی زرند در هر شیفت کاری یک واگن تولید می شود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.