| کد خبر: 256964 |

شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند توکا بررسی می کند:

◄ ایجاد شبکه حمل و نقل با مشارکت رانندگان، کامیونداران و شرکت ها

کارشناسان شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند توکا در حال تحقیق و بررسی طرحی برای ایجاد یک شبکه حمل و نقل با مشارکت رانندگان، کامیونداران و شرکت های حمل و نقل در این زمینه هستند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند توکا تغییر نگرش و تفکر ملی در حمل و نقل را با هدف ایجاد توسعه صنعت حمل و نقل کشور خواستار شد و در همین راستا از تحقیق و بررسی طرحی برای ایجاد یک شبکه حمل و نقل با مشارکت رانندگان، کامیونداران و شرکت های حمل و نقل در این زمینه هستند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز، بنیامین حیدرزاده گفت: یکسر خالی بودن کامیون، عدم بهره وری ناوگان حمل و نقل، مقرون به صرفه نبودن سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل جاده ای و ... عباراتی است که از زبان اصناف مختلف حمل و نقلی کشور به گوش می‌رسد و هرکس تعبیری به زعم خویش برآن می نهد.

اخبار مهم امروز را بخوانید؛

وی افزود: آیا تاکنون جلسه و همایش و سمیناری برای رفع این چالش ها در صنعت حمل و نقل کشور با نگاه ملی برگزار شده است که نتیجه ای به دنبال داشته باشد؟

این فعال بخش حمل و نقل ادامه داد: اگر با نگاه ملی و خارج از تعصبات صنفی موضوع بهره وری ناوگان حمل و نقل را در کشور بررسی نماییم به راحتی می‌توان در سال رشد تولید و مهار تورم، رشد بی‌ رویه قیمت‌ ها را که بعضا به بهانه افزایش کرایه صورت می‌گیرد، کنترل نمود و از طرفی از هدر رفت میلیون‌ ها لیتر گازوئیل و تردد اضافی و آلایندگی های زیست محیطی و خرابی جاده ها و تصادفات مرگبار پیشگیری کرد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند توکا با طرح این پرسش که چگونه این امکان وجود دارد، گفت: جواب این است که برای حل چالش های ملی فقط نیاز به عزم ملی است و باید بستر آن توسط نهادهای تصمیم گیر ایجاد شود.

حیدر زاده تاکید کرد: اولا تصمیم گیری های این حوزه صرفا در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با حضور متخصصان صنفی صورت پذیرد. ثانیا قوانین و دستورالعمل های صنفی در این راستا بازنگری شود.  ثالثا حمایت همه جانبه از طرح های ارائه شده و پذیرفته شده در این زمینه صورت پذیرد و حداقل یکبار برای یک دوره این طرح ها مورد آزمایش قرار گیرد و نتایج آن بررسی شود.

وی افزود: قطعا در اجرای طرح هایی که در این زمینه در دست کارشناسان این صنعت وجود دارد نتایج قابل قبولی برای کل صنف حمل و نقل کشور شامل رانندگان، کامیونداران و شرکت‌ های حمل و نقل و به تبع آن صاحبان کالا شرکت های تولیدی و ... به دست خواهد آمد که در نگاه ملی اثرات قابل توجهی در کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی زیست محیطی، کاهش تصادفات جاده‌ای و در نگاه صنفی افزایش بهره وری در صنعت حمل و نقل را به دنبال خواهد داشت.

او عنوان کرد:  در این راستا کارشناسان شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند توکا در حال تحقیق و بررسی طرحی برای ایجاد یک شبکه حمل و نقل با مشارکت رانندگان، کامیونداران و شرکت های حمل و نقل در این زمینه هستند که در مقیاس کوچک و در یک صنعت قابل پیاده سازی بوده و در صورت تایید مسئولان و تصویب پیاده سازی آن و پس از گذشت دوره آزمایشی و رفع نقاط ضعف آن می توان آن را به شرکت ها و صنایع دیگر تعمیم داد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند توکا گفت: در این خصوص از صاحبنظران صنف بزرگ حمل و نقل دعوت به عمل  می آید هرگونه پیشنهاد و طرحی در جهت این اقدام ملی در نظر دارند از طریق پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/TukaTransportation در اختیار کارشناسان مربوطه قرار دهند.

به گفته او، تغییر نگرش و تفکر ملی در حمل و نقل باعث ایجاد توسعه صنعت حمل و نقل کشور خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    سلام باربریها خون رانندگان را می مکند این قشر بیچاره را نابود کرده اند کارمندان باربریها روز به روز پولدارتر ورانندگان بیچاره تر می شوند فریاد رسی نیست ترا به خدا فکری بکنید

  • Ph 0 0

    سلام خدمت شما بزرگواران
    بنده قریب به17سال درصنف حمل و نقل سابقه دارم وپدربنده راننده بازنشسته هستن اول هوشمندسازی بخش بیشتررانندگاه حتی با گوشی اندرویدهم بلد نیستن کاربکنن دوم سواد خواندن کارت بانکی هم نداران سوم این صنف از پایه ویران هستش و چهارم دره استان هزاران نفرنان آورخانوادهایشان هستن ودراین میان یک سری آدم که احساس میکنم پدرحمل نقل هستن از هزاران امتیازسودمیبرن ومابقیه روهم آدم حساب نمیکنه نمونش یکی رو میشناسم 4تا مجوززمین های شهرک روبه نفع خودوغیره شما خودتون تصمیم بگیرید تازمانی که من باشه ما وجود ندارد واین روال ادامه داره ممنون

  • ناشناس 6 0

    شما‌ لطف‌کنید‌ کرایه ای‌موقه‌ که‌ ندادید
    پرداخت کنید.
    راننده‌ بار‌ میبره‌ یک‌ ماه‌ بعدش‌ کرایه‌ واریز‌ می کنید‌

  • نوید خیرمند 3 0

    با سلام
    اصولاً شما باید طرحی که در نظر دارید ارائه کنید تا صاحبنظران بررسی، انتقاد یا پیشنهاد دهند ...

  • ظفرعظیمی مهر 12 0

    یک جمله در این متن به چشم میخورد .نگاه ملی.متاسفانه در حمل ونقل هرگز نگاه ملی وجود ندارد حتی نگاه شهری هم وجود ندارد ونگاه شخصی ومنفعت شخصی وجود دارد وهیچ مدیری به فکر رانندگان نبوده وهمگی هدفشان منفعت خویش ومتفعت صاحب بار ومنفعت مدیرعاملان کارخانه ها بوده نگاه ملی یک طنز است.

  • ناشناس 0 1

    از اولشم رانندگان باید مسئولان حمل‌ونقل عمومی بودند حالا بعد از ۴۳سال تازه جرقه اش ایجاد شده ایا اجرا ئی شود الله و

  • مجید 4 0

    سلام لطفا شرکت توکا درپرداخت کرایه ب رانندگان بهتر عمل کنه

  • ناشناس 3 1

    🧿🧿😂نگاه میلی دارند به جیب رانندگان

  • محمد 1 0

    بزرگترین لطف در حق راننده یک اللانبار طبق نوبت در تهران بزرگ دایر بشه و کرایه ها طبق تعرفه داده شود

  • ناشناس 7 1

    شما یک مشت دزدید که گندزدید به مملکت

  • وطن پرست 3 0

    شما که بفکر حمل ونقل جاده ای هستید زیر ساخت های جاده ای رو هم درست کردید یا مثل جاده مال رو مسجدسلیمان به اهوازه که ماشین های بارکش پتروشیمی مسجدسلیمان امنیت و آرامش رو از مردم این چند شهرستان گرفته جاده رو ناامن کردنه

  • ناشناس 5 1

    به قول اون دوست عزیزشمایه مشت دزدید

  • هادی 3 1

    چه اشکالی داره برای بار هم یه سامانه مثل اسنپ راه اندازی بشه خیلی عالی میشه نظارت دقیق دولت هم آسون میشه دست دلال هم کوتاه

  • هادی 2 1

    یه برنامه مثل اسنپ درست کنید دولت نظارت کنه کم بگه قاچاق سوخت دست مفت خور دلال هم کوتاه بشه اگه بخوان خیلی راحته

  • ناشناس 0 0

    آقا توروخدا یکی حرفای این بنده خدارو گوش کنه بابا با چه زبونی بگه دیگه خدایا ینفر نیس صداشو بشنوه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس 2 0

    گندی که بعضی ها زدن به این مملکت تا۲۰۰سال دیگه درست نمیشه

  • ناشناس 0 0

    خلیلی کامیونها عمر شون بالای ۵۵سال هست آقای صنعت معدن شهر سازی محیط زیست بالای ۵۰ سال اسقط کنید وهر سال ۵ مدل کامیون اسقط کنید نه یکسر بالای ۴۰ سال اعلام مکنی