| کد خبر: 265518 |

بازدید سرمایه‌ گذاران روسی از بندر امیرآباد

یک هیأت سرمایه گذاری از کشور روسیه با هدف افزایش مناسبات اقتصادی و توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری از بندر امیرآباد بازدید کرد.

تین نیوز

یک هیأت سرمایه گذاری از کشور روسیه با هدف افزایش مناسبات اقتصادی و توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری از بندرامیرآباد بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، گروهی از فعالان اقتصادی کشور روسیه در حوزه روغن خوراکی از ظرفیت های بندرامیرآباد بازدید و جهت افزایش مناسبات اقتصادی، با مدیرکل این بندر گفت وگو و رایزنی کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این دیدار ضمن تبیین عملکرد و قابلیت های بندرامیرآباد به حجم بالای مراودات اقتصادی کشور روسیه با جمهوری اسلامی ایران با محوریت بندر امیرآباد اشاره و ابراز امیدواری کرد با مناسبات مطلوب سیاسی موجود بین دو کشور، روابط تجاری میان این دو قطب اقتصادی دریای خزر ارتقاء یابد.

محمدعلی موسی پور گفت: در هشت ماهه سال جاری حجم مراودات تجاری با کشور روسیه از مبداء بندرامیرآباد به بیش از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن رسید که نشان از ارتباط خوب و همکاری مناسب بنادر دو کشور در حوزه تجارت دریامحور است.

62839187

وی به ظرفیت ۸۵ هزار تنی مخازن نگهداری روغن خوراکی و کارخانه در حال احداث روغن کشی به عنوان پتانسیل های موجود در بندرامیرآباد اشاره و ضمن اعلام فرصت های سرمایه گذاری، یکی از اولویت های سرمایه گذاری این بندر را سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی روغن خوراکی عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.