| کد خبر: 237217 |

برگزاری همایش و نمایشگاه لجستیک چابهار

رویداد لجستیکی چابهار در قالب گردهمایی تخصصی و نمایشگاه حضوری و مجازی با مشارکت زنجیره‌های تأمین دولتی و خصوصی، در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی و اول بهمن سال جاری در چابهار برگزار می‌شود.

تین نیوز

رویداد لجستیکی چابهار در قالب گردهمایی تخصصی و نمایشگاه حضوری و مجازی با مشارکت زنجیره‌های تأمین دولتی و خصوصی، در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی و اول بهمن سال جاری در چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رویداد لجستیکی چابهار در قالب یک گردهمایی تخصصی و نمایشگاه حضوری و مجازی با مشارکت متعاملین زنجیره‌های تأمین اعم از دولتی و خصوصی، در تاریخ ۲۹ و ۳۰ ام دی و اول بهمن ماه سال جاری در چابهار برگزار می‌شود.

این گردهمایی با رویکرد معرفی و متمرکز ساختن دیدگاه‌ها بر ضرورت بهره‌گیری از موقعیت ویژه و جایگاه خاص سواحل مکران و بندر چابهار به عنوان یکی از پایتخت‌های دریایی ایران و قطب جدیدی برای حمل و نقل، لجستیک و تجارت در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای، فرا منطقه‌ای و بین المللی برگزار می‌شود.

منطقه آزاد چابهار با الحاق جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری‌های شانگهای و نقش کلیدی کشورمان در کریدور شمال جنوب و ارتباط با اتحادیه اقتصادی اوراسیا می‌تواند نقشی فعال و غیر قابل رقابتی را در توسعه محور شرق ایفا کند.

از همین رو، این رویداد در قالب یک گردهمایی تخصصی سعی دارد در افزایش آگاهی و همچنین ارائه تصویری شفاف از ظرفیت‌های این منطقه مهم نقش داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.