| کد خبر: 234040 |

◄ واکسیناسیون دریانوردان کشتیرانی آغاز شد

واکسیناسیون دریانوردان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فعال بر روی ناوگان در برابر ویروس کرونا آغاز شد.

تین نیوز

واکسیناسیون دریانوردان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فعال بر روی ناوگان در برابر ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، واکسیناسیون دریانوردان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فعال بر روی ناوگان در برابر ویروس کرونا آغاز شد.

این طرح بر اساس مکاتبات انجام شده از سوی محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پیگیری‌های صورت گرفته از ستاد ملی مقابله با کرونا و مجوز صادره در خصوص واکسیناسیون دریانوردان در ناوگان ملی اجرا می‌شود.

واکسیناسیون دریانوردان ناوگان ملی بر اساس لیست ارائه شده به سازمان بنادر و دریانوردی و وزارت بهداشت انجام می‌شود. این گزارش حاکی است هم اکنون اسامی کارکنان دریایی ناوگان ملی گروه کشتیرانی در سامانه سلامت (http://salamt.gov.ir ) بارگذاری گردیده و دریانوردان می‌توانند با ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک به مراکز تزریق واکسیناسیون در تهران و شهرهای دیگر مراجعه نمایند.

شایان ذکر است مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پیش از این طی نامه‌هایی به وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ناوگان ملی در شرایط جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه همواره وظیفه خطیر حمل کالاهای اساسی، حساس و ضروری مردم از اقصی نقاط جهان را بر عهده داشته است و تهدیدهای جدی و جانبی ناشی از انتشار ویروس کرونا پرسنل کشتی‌ها را در سفرهای دریایی به مخاطره می‌اندازد از وزارت بهداشت و سازمان بنادر و دریانوردی خواستار تسریع واکسیناسیون دریانوردان ناوگان ملی شد که این درخواست مورد موافقت مسئولان وزارت بهداشت قرار گرفت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.