| کد خبر: 225561 |

بنادر ایرانی از تکنولوژی روز دنیا برخوردار نیستند

سرکنسول فدراسیون روسیه در استان گیلان گفت: بنادر ایرانی از تکنولوژی روز دنیا برخوردار نیستند و ایران باید برای افزایش حجم مبادلات خود، نسبت به به‌روز کردن بنادر اقدام کند.

تین نیوز

سرکنسول فدراسیون روسیه در استان گیلان گفت: بنادر ایرانی از تکنولوژی روز دنیا برخوردار نیستند و ایران باید برای افزایش حجم مبادلات خود، نسبت به به‌روز کردن بنادر اقدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، آندری وادوف شامگاه جمعه در نشست بررسی وضعیت بنادر و میزان صادرات و واردات کالا با بیان اینکه سیاست روسیه نه تنها محکومیت تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران بلکه کمک به رشد روابط اقتصادی میان دو کشور است، گفت: تعداد تجار ایرانی در روسیه کم است و عضویت موقت ایران در اوراسیا فرصتی را فراهم می‌کند که تجار و بازرگانان ایرانی بازاریابی خوبی در روسیه انجام دهند.

سرکنسول فدراسیون روسیه در استان گیلان با اشاره به تعرفه صفر میوه و سبزیجات و با بیان اینکه بیشترین صادرات از گیلان به روسیه شامل مواد خوراکی می‌شود، افزود: این موضوع نشان دهنده آن است که روسیه سیاست‌های خود در ایران را به جد دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت سیستم بندری در مسیر کریدور شمال - جنوب، اضافه کرد: بنادر دنیا در مدت زمان کوتاهی مدرنیزه می‌شوند و بنادر اروپایی فعال در روسیه رباتیک هستند و تجار نیز به این موارد توجه بسیاری دارند.

وادوف با تاکید بر اینکه بنادر ایران برای همسایه‌های این کشور در حوزه تجاری بسیار مهم است، تصریح کرد: نباید از فناوری‌های جدید و به روز بنادر دنیا عقب باشیم.

سرکنسول فدراسیون روسیه در استان گیلان با اشاره به اینکه اراده سیاسی جهت تقویت همکاری بین دول ایران و روسیه وجود دارد، بیان کرد: بنادر باید از تکنولوژی بالایی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: بنادر ایرانی از تکنولوژی روز دنیا برخوردار نیست و ایران باید برای افزایش حجم مبادلات خود، نسبت به به‌روز کردن بنادر اقدام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.