| کد خبر: 209898 |

پروژه کریدور ساحلی جنوب کشور در هرمزگان در حال اجرا و تکمیل است

استاندار هرمزگان گفت: پروژه کریدور ساحلی جنوب کشور در هرمزگان در حال اجرا و تکمیل است.

تین نیوز

استاندار هرمزگان گفت: پروژه کریدور ساحلی جنوب کشور در هرمزگان در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فریدون همتی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با معاون اول رئیس جمهور، پیرامون اقدامات و برنامه‌های حوزه بنادر و راه در استان هرمزگان، عنوان کرد: در حال حاضر عملیات فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور با روند خوبی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با ویروس کرونا از همان ابتدای مطرح شدن شیوع این ویروس در کشور چین و با توجه به تردد کشتی‌های خارجی در بندر شهید رجایی، جلسات لازم برگزار و کنترل‌های شدید در بندر شهید رجایی برای پیشگیری از این بیماری صورت گرفت و تلاش‌های خوبی توسط مدیرکل و مجموعه بنادر و دریانوردی هرمزگان در این زمینه صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان افزود: عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا به ویژه کالاهای اساسی و بهداشتی مورد نیاز به طور شبانه روزی و در همه ایام در بندر شهید رجایی ادامه دارد و از ابتدای سال جاری نیز سه کشتی حامل گندم در این بندر تخلیه شد.

همتی تصریح کرد: هماهنگی بین بنادر و گمرک و استانداری برای تخلیه و بارگیری کالاها با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی وجود دارد و از بخش خصوصی در این راستا حمایت می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های ساخت راه در هرمزگان، خاطرنشان کرد: پروژه کریدور ساحلی جنوب کشور که ۸۰۰ کیلومتر آن در استان هرمزگان قرار دارد، در حال اجرا و تکمیل است.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: همچنین در حوزه راه روستایی، برنامه ریزی های مهمی به ویژه برای شهرستان بشاگرد در سال جاری صورت گرفته که از جمله آن آسفالت و احداث ۱۳۵ کیلومتر راه روستایی و بازگشایی ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در این شهرستان است که یکی از اقدامات ضروری برای شهرستان بشاگرد محسوب می‌شود.

همتی بیان داشت: مجموعه اقداماتی در حوزه‌های مختلف در سال جاری انجام خواهد شد که در پایان این دولت، شاخص‌های شهرستان بشاگرد در حوزه‌های جاده‌ای، آب شرب، مدرسه، خانه بهداشت و اماکن ورزشی به سطح شهرستان‌های برخوردار کشور برسد و تلاش می‌کنیم، بشاگرد به عنوان یکی از شهرستان‌های موفق و برخوردار معرفی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.