| کد خبر: 202974 |

شناسایی متخلفین و ابطال بیش از دو هزار کارت سوخت در هرمزگان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از شناسایی و ابطال دو هزار و ۶۱۸ کارت هوشمند سوخت نفتگاز و بنزین توسط تیم‌های کنترل و نظارت در این استان خبر داد.

تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از شناسایی و ابطال دو هزار و ۶۱۸ کارت هوشمند سوخت نفتگاز و بنزین توسط تیم‌های کنترل و نظارت در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، عبدالله احمدی کمرپشتی ضمن تأکید بر اهمیت صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع رسمی، اظهار کرد: کارشناسان این شرکت در واحد تأمین و توزیع با رصد میزان مصرف و تحویل سوخت به مجاری عرصه در صورت مشاهده افزایش مصرف در هریک از مجاری عرضه هرمزگان، موضوع را گزارش می‌کنند و بلافاصله تیم‌های کنترل و نظارت، سامانه هوشمند و در صورت ضرورت حراست منطقه به آن محل اعزام می‌شوند تا اقدامات کنترلی لازم پیش از وقوع تخلف شناسایی و از آن ممانعت به عمل آید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان افزود: در رسیدگی‌های مستمر از سوی تیم‌های کنترل از مهرماه ۹۸ تا پایان آذرماه تعداد دو هزار و ۶۱۸ کارت سوخت که از آن برای قاچاق فرآورده‌های بنزین و نفتگاز استفاده می‌شد؛ شناسایی و با ابطال آن‌ها از سو استفاده بیشتر جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی تیم کنترل و نظارت به کمیته رسیدگی به تخلفات  کارت‌های سوخت متخلفین با هماهنگی مراجع قضایی مسدود و یا باطل می‌شود.

احمدی کمرپشتی در پایان به شهروندان گرامی خاطرنشان کرد: مالکان خودروها از در اختیار گذاشتن کارت‌های سوخت خودروهایشان به دیگران جدا خودداری کنند زیرا در صورت سو استفاده از کارت‌های سوخت عواقب حقوقی و جریمه‌های سنگین مالی بعدی آن دامن‌گیر صاحب کارت خواهد شد و وی به‌عنوان متخلف پاسخگوی مراجع ذیصلاح خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.