| کد خبر: 174473 |

◄ آیکوپمس مقدمه کنفرانس بین‌المللی مهندسی سواحل و بنادر

مدیرکل سواحل و بنادر جزییات برگزاری سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی را تشریح کرد.

تین نیوز

Icopmas

مدیرکل سواحل و بنادر جزییات برگزاری سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید خلیلی در نشست خبری گفت: همایش ICOPMAS۲۰۱۸ مقدمه‌ای برای برگزاری دهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی سواحل و بنادر در کشورهای درحال‌توسعه ۲۰۲۰ به میزبانی ایران است.

او ادامه داد: این همایش بین‌المللی یکی از بهترین کنفرانس‌هایی است که در حوزه مهندسی در سطح دنیا، برگزار می‌شود و تمامی رشته‌های مرتبط با مهندسی که به‌صورت مستقیم به دریا و بنادر ارتباط پیدا می‌کنند در این همایش مدنظر قرار می‌گیرد.

او تاریخ برگزاری این همایش را 5 تا 7 آذر اعلام کرد و ادامه داد: از ۱۵ کشور جهت حضور در سیزدهمین همایش اعلام آمادگی شده است و دوران این همایش نیز همگی بین‌المللی هستند.

مدیرکل سواحل و بنادر اعلام کرد: ۲۵۰ مقاله در این همایش دریافت شده است که از ۲۵۰ مقاله انتخاب شده در این همایش، ۸۰ مقاله به‌صورت شفاهی و ۷۰ مقاله به‌صورت پوستر پذیرفته‌شده‌اند. همچنین، هشت سخنران بین‌المللی به‌غیراز سخنرانان داخلی در سیزدهمین همایش سخنرانی خواهند داشت.

خلیلی درباره اهداف همایش توضیح داد: ارتقای جایگاه بنادر به‌عنوان پل ارتباطی با اقتصاد جهانی و ایجاد فرصت‌های متنوع اشتغال و کارآفرینی، ایجاد بستری مناسب جهت تبادل نظر و انتقال تجربیات جامعه متخصصین و فرهیختگان دریایی کشور با دانشمندان و نخبگان بین‌المللی، ایجاد بستری مناسب جهت ارایه توانمندی‌های تخصصی کشور در حوزه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی و زمینه‌سازی و برنامه‌ریزی جهت توسعه همکاری‌های کارفرمایان، مهندسان مشاور، پیمانکاران و دیگر متقاضیان ارایه خدمات با جامعه بین‌المللی از اهداف همایش ICOPMAS۲۰۱۸ است.

فضای نمایشگاهی جانبی برای همایش دوهزار مترمربع دیده شده که شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های مشاوره مهندسی، شرکت‌های مهندسی و شرکت‌هایی که محصولاتی برای عرضه دارند در آنجا حضور به هم می‌رسانند.

هم‌چنین بخش قابل‌توجهی از غرفه‌های واگذارشده و تا اواخر مهرماه نیز تمامی غرفه‌ها واگذار خواهد شد و برای برگزاری این همایش، کارگاه‌های آموزشی نیز پیش‌بینی‌شده است که در این دوره از فضاهای IT استفاده بهتری خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.