| کد خبر: 149368 |

خدمات بیمه دریایی دیجیتالی می شود

شرکت نرم افزار Guardtime هلند و Ernst & Young EY لندن با همکاری شش کشتیرانی دنیا نخستین پلتفرم تکنولوژی بلاک چین Block Chain در بخش بیمه دریایی را راه اندازی خواهند کرد.

تین نیوز

شرکت نرم افزار Guardtime هلند و Ernst & Young EY لندن با همکاری شش کشتیرانی دنیا نخستین پلتفرم تکنولوژی بلاک چین Block Chain در بخش بیمه دریایی را راه اندازی خواهند کرد.

به گزارش گروه بین الملل مانا شرکت نرم افزار Guardtime هلند و Ernst & Young EY لندن با همکاری شش کشتیرانی دنیا شامل گروه کشتیرانی مولر مرسک دانمارک و مایکروسافت نخستین پلتفرم تکنولوژی بلاک چین Block Chain در بخش بیمه دریایی را راه اندازی خواهند کرد.

این گزارش ادامه داد: پلتفرم بلاک چین- ساخته شده بر پلتفرم ابری مایکروسافت یا Microsoft Azure microsoft Azure (یک پلاتفرم رایانش ابری مایکروسافت است که برای ایجاد، توسعه و مدیریت اپلیکیشن‌ها از طریق یک شبکه جهانی از مراکز داده تحت مدیریت مایکروسافت کاربرد دارد)- ارزش چشم گیری را برای صنعت دریایی فراهم می کند و قرار است از سال 2018 راه اندازی شود.

لارس هنبرگ "Lars Henneberg" رئیس بخش بیمه مولر مرسک دانمارک دراین باره خاطر نشان کرد: استفاده و بهره گیری از این تکنولوژی برای کارآمدی و اتوماتیکی کردن ارتباط  با بازار بیمه در اولویت برای ما قرار دارد. معاملات بیمه در حال حاضر خیلی خسته کننده و اصطکاکى هستند. فاصله خیلی زیادی بین ریسک و سرمایه وجود دارد. تکنولوژی بلاک چین پتانسیل لازم جهت تسهیل توسعه مطلوب که خیلی وقت است به تاخیر افتاده را دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: پلتفرم بلاک چین صنعت بیمه دریایی را برای خطاب قرار دادن چالش های ذاتی اکوسیستم پیچیده بین المللی خود شامل زنجیره کاغذ بازی اداری طولانی، حجم بالای معاملات و سطوح چشم گیر تلفیق داده که به صورت بالقوه از شفاف سازی، مطابقت و مدیریت درست جلوگیری می کنند، مورد حمایت قرار خواهد داد.

بلاک چین به عنوان یک پایگاه داده ای غیرقابل نفوذ و تغییر کار می کند که در زمان واقعی در سراسر شبکه تقسیم و به روز رسانی می شود. این تکنولوژی به طور اتوماتیکی از طریق چیزی موسوم به "قراردادهای هوشمند" با استفاده از الگوریتم های کامپیوتر و بدون نیاز به تایید شخص ثالث، معاملات را مدیریت و پردازش خواهد کرد.

 

 

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.