| کد خبر: 261651 |

انجام نزدیک به ۶ هزار سفر توسط تاکسی‌ های اینترنتی برای زیارت حرم رضوی

تعداد سفرهای رفت و برگشت به و از مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر تا پایان روز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۲، توسط تاکسی های اینترنتی به ۵ هزار و ۹۵۹ سفر رسید.

تین نیوز

تعداد سفرهای رفت و برگشت به و از مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر تا پایان روز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۲، توسط تاکسی های اینترنتی به ۵ هزار و ۹۵۹ سفر رسید.

به گزارش  تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، زائران حرم رضوی در ایام پایانی ماه صفر با استفاده از امکانات ایجاد شده برای استفاده از تاکسی های اینترنتی، مجموعا ۵ هزار و ۹۵۹ سفر خود در مسیر رفت و برگشت را با استفاده از این تاکسی ها از جمله اسنپ، تپسی و ماکسیم انجام دادند.

مجموع سفرهای رفت از اقصی نقاط کشور به مشهد مقدس توسط تاکسی های اینترنتی در این ایام تا پایان روز ۲۴ شهریورماه  به ۴ هزار و ۵۹۰ سفر رسیده است.

همچنین تا پایان روز ۲۴ شهریورماه یک هزار و ۳۶۹ سفر نیز در مسیر برگشت از مشهد مقدس به کل استان های کشور توسط تاکسی های اینترنتی انجام شده است.

وزارت راه و شهرسازی برای تسهیل تردد زائران چه در ایام اربعین و چه در ایام پایانی ماه صفر مقارن با شهادت امام رضا(ع)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت رسول اکرم(ص) علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی در حوزه های جاده ای، ریلی و هوایی شرایط استفاده از ظرفیت تاکسی های اینترنتی را نیز فراهم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.