| کد خبر: 257002 |

مینی بوس های بدون راننده، خدمت به حمل و نقل عمومی است

مینی بوس های الکتریکی بدون راننده شهر گردشگری شاتوروی فرانسه، از سال ۲۰۲۶ تردد خود را در مرکز شهر آغاز خواهد کرد و منجر به توسعه خدمات حمل ونقل عمومی در شهر خواهد شد.

تین نیوز

مینی بوس های بدون راننده نسل چهارم، که از باکیفیت ترین خودروهای خودران فرانسه و اروپا به شمار می رود، تا سال ۲۰۲۶ بخش بزرگی از حمل ونقل عمومی شاتورو را از آن خود خواهد کرد. مدیران امیدوار هستند که ورود این خودروهای باکیفیت، گرایش شهروندان را به تردد از طریق آن ها و کاهش عبور و مرور از طریق خودروهای خصوصی سوق دهد که این امر به سهم خود، بهبود کیفیت هوا و به حداقل رسیدن اثرات جزایر گرمایی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مینی بوس های بدون راننده در ابتدای ورود خود به شاتورو، حمل ونقل عمومی مرکز شهر را از آن خود خواهند کرد و به تدریج در سایر نقاط شهر گسترش خواهند یافت تا در نهایت، یکپارچه سازی ناوگان تردد عمومی را برای شهر به ارمغان بیاورند. در این راستا، کمپانی های حمل ونقل مختلف فرانسه به اشتراک تخصص های خود برای تحقق هدف جدید خواهند پرداخت و در توسعه جزئیات تکنولوژیک مورد نیاز برای راه اندازی مینی بوس ها مشارکت خواهند کرد. به دنبال این اقدامات، سیستمی یکپارچه از مینی بوس های الکتریکی بدون راننده در شاتورو تردد خواهد کرد که تقویت چشمگیر حمل ونقل عمومی را ابتدا در مرکز و سپس در سراسر مناطق شهر در پی خواهد داشت. تمام مدیران حمل ونقل ملی از حمایت خود برای پیاده سازی این پروژه خبر داده و مدعی شده اند به طور قطع بهره وری از آن را تا سال ۲۰۲۶ برای شاتورو فراهم خواهند آورد.

 

مدیران کمپانی تولید کننده مینی بوس های بدون راننده خودران ادعا کرده اند که این خودروها نسبت به سایر وسایل نقلیه مشابه از اندازه بزرگ تر و سرعت بالاتری برخوردار هستند و جالب این که در طراحی آن ها، مسئله پیچیده تداخل با خودروهای اورژانسی و مشکلات مربوط به زیرساخت های چراغ های راهنمایی و رانندگی به دقت مورد توجه قرار گرفته شده است. علاوه بر این، تنها یک مرکز کنترل، نظارت بر عملکرد این مینی بوس ها را به عهده خواهد داشت که این امر به سهم خود اعتبار مدل اقتصادی را برای نوع جدید حمل ونقل در شهر تضمین خواهد کرد.

مینی بوس های جدید همچنین تمام امور مربوط به آن ها نظیر توسعه زیرساخت های تردد و ایستگاه های شارژ با در نظر گرفتن تمام استانداردهای ایمنی در سطح اروپا و فرانسه ایجاد خواهد شد و تمام نیازهای عاملان خصوصی و عمومی از نظر ایمنی و رضایت مسافران همچنین رشد اقتصاد را برطرف خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.