| کد خبر: 231423 |

نحوه گزارش تخلفات مربوط به کرایه‌های تاکسی/ سرانجام بیمه تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به نصب برچسب کرایه تاکسی در همه تاکسی‌های پایتخت گفت: مسافران تخلفات مربوط به دریافت نرخ اضافه کرایه را از طریق تماس با شماره 1888 به ما اطلاع دهند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به نصب برچسب کرایه تاکسی در همه تاکسی‌های پایتخت گفت: مسافران تخلفات مربوط به دریافت نرخ اضافه کرایه را از طریق تماس با شماره 1888 به ما اطلاع دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران درباره موضوع تخلف برخی از رانندگان تاکسی به علت دریافت کرایه اضافه از مسافران اظهار داشت: تخلفات دریافت کرایه اضافه در میان رانندگان تاکسی بسیار اندک است ولی با این وجود ساز و کارهای لازم جهت پیشگیری از این مسأله پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برچسب کرایه تاکسی از زمانی که نرخ‌ها تغییر کرد در بین همه تاکسیرانان توزیع و این برچسب‌ها بر روی تاکسی‌ها نصب شده است بنابراین رانندگان ملزم به رعایت این مسأله هستند و باید کرایه‌ها را بر اساس برچسب‌های نصب شده دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: مسافران در صورت مواجه با این تخلف تاکسیرانان می‌توانند با شماره 1888 تماس بگیرند ما تخلف تاکسیران را پیگیری و حتی متخلفان را احضار و با آنها برخورد می‌کنیم.

روشنی درباره سرانجام بیمه تاکسیرانان گفت:‌جلسات متعدد با آقای نیکزاد نایب رئیس مجلس و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شده ولی متأسفانه تأمین اجتماعی به وعده‌های خود عمل نمی‌کند.

وی گفت: مسؤولان مربوطه در جلسات برگزار شده وعده و قول می‌دهند که مشکل را برطرف کنند ولی پس از پایان جلسه قضیه را به طور کلی فراموش می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 10 هزار راننده تاکسی پایتخت تحت پوشش بیمه نیستند و ما پیگیری‌های لازم را جهت تحقق این مسأله انجام داده‌ایم و امیدواریم مشکل به زودی برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.