| کد خبر: 209115 |

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواستار شد:

◄ تداوم نرخ مصوب نوروز 99 تا پایان شرایط ناشی از ویروس کرونا

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نامه‌ای به معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خواستار تداوم نرخ مصوب نوروز 99 حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر تا پایان شرایط ناشی از ویروس کرونا شد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  در نامه‌ای به معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خواستار تداوم نرخ مصوب  نوروز 99 حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر تا پایان شرایط ناشی از ویروس کرونا شد.

به گزارش تین نیوز، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حمایت از صنف حمل و نقل مسافری جاده‌ای، در تاریخ 17 فروردین امسال نامه‌ای به معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال کرد و طی آن از علیرضا تابش خواست: نرخ حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر در نوروز 99 تا پایان شرایط ناشی از ویروس کرونا تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: موافقت با افزایش 20 درصدی کرایه‌ ناوگان مسافری جاده‌ای

نامه

عبدالهاشم حسن نیا در بخشی از این نامه عنوان کرد: با توجه به  شرایط خاص فعلی حاکم بر بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر ناشی از شیوع و گسترش و بیماری کرونا و متعاقب آن کاهش 76 درصدی جابجایی مسافر...به منظور کاهش خسارت و لطمات مورد اشاره و جلوگیری از بروز نارضایتی در فعالان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای، نرخ حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر در ایام اجرای طرح نوروزی 99 تا پایان شرایط خاص حاکم ناشی از شیوع ویروس کرونا تداوم یابد.

نامممه

به دنبال انتشار این نامه، یک راننده سواری کرایه بین شهری نیز تصویر بالا را در اختیار خبرنگار ما قرار داد که طی آن اتحادیه و کانون سراسری انجمن کارفرمایی شرکت‌های سواری کرایه بین شهری کشور در تاریخ 16 اردیبهشت سال 98 دستور العمل شناورسازی نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای را اعلام کرده بود.

این در حالی است که به گفته راننده مذکور اکنون و بعد از پایان تعطیلات نوروزی، نرخ کرایه سواری کرایه در سبزوار به نرخ پیش از نوروز بازگشته است.

به گزارش تین نیوز، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اسفند ماه سال گذشته با افزایش 20 درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای از تناریخ 25 اسفند 98 تا 16 فرروذدین 98 موافقت کرده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.