| کد خبر: 208791 |

◄ شرایط دشوار رانندگان سواری کرایه پس از تعطیلی مرز مهران

جمعی از رانندگان سواری عمومی مسافربری برون شهری پایانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مرز بین‌المللی شهرستان مهران از شرایط وخیم معیشتی خود پس از تعطیلی مرز مهران خبر داده‌اند.

تین نیوز

جمعی از رانندگان سواری عمومی مسافربری برون شهری پایانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مرز بین‌المللی شهرستان مهران از شرایط وخیم معیشتی خود پس از تعطیلی مرز مهران خبر داده‌اند.

به گزارش تین نیوز، این رانندگان در تماس با خبرنگار ما به بیان مشکلات خود پس از بسته شدن مرز بین‌المللی مهران با عراق به دلیل شیوع بیماری کرونا پرداختند.

به گفته یکی از این رانندگان، در پایانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرستان مهران افزون بر 200 راننده سواری کرایه با سابقه حداقل ۱۲ سال فعالیت می‌کنند که با توجه به تعطیلی و مسدود شدن مرز مهران، از اوایل اسفند  ۹۸ تاکنون با تعطیلی صد در صدی شغل خود مواجه شده‌اند.

این راننده با بیان این‌که مگر یک راننده چقدر پس انداز دارد که بتواند با آن قسط خودرو و خرج خانه و... را پرداخت کند، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که ناوگان مورد استفاده در این مسیر  زیر نظر پایانه و مربوط به  مرز است در مسیرهای دیگر هم امکان مسافرکشی برای این رانندگان وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز، وی با تاکید بر این‌که فعالان این صنف مورد  بی‌توجهی و فراموشی در این شغل آسیب‌پذیر قرار گرفته‌اند، گفت: تا کنون هیچ‌گونه مساعدت و کمکی به این رانندگان نشده است وهم اینک از لحاظ تامین مایحتاج اساسی زندگی، پرداخت قبوض مصارف خانگی، اقساط وام‌ها، پرداخت اجاره خانه و بیمه و ... روبه رو هستیم، لذا تقاضامندیم در این زمینه دستورات لازم اتخاذ شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.