| کد خبر: 185593 |

فعالیت 1400تاکسی فرسوده در همدان

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: تقریباً یک‌هزار و 400 تاکسی بیش از 10 سال سابقه فعالیت در شهر وجود دارد و باید نوسازی شوند.

تین نیوز

 مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: تقریباً یک‌هزار و 400 تاکسی بیش از 10 سال سابقه فعالیت در شهر وجود دارد و باید نوسازی شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، میلاد کریمی با بیان اینکه نوسازی تاکسی‌های همدان توسط شهردار به طوری جدی در حال پیگیری است اظهار کرد:‌ این موضوع در اولویت است چراکه 300 پیکان در شهر همدان فعال است که باید تعویض شوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه سایت ایران خودرو و سایپا برای نوسازی تاکسی‌ها بسته است گفت: در حال حاضر نوسازی تاکسی‌ها صرفه اقتصادی برای تاکسیداران ندارد و در این عرصه مشکلاتی وجود دارد.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان افزود: طبق صحبت با شهردار همدان قرار است با چند بانک در امر نوسازی رایزنی صورت گیرد تا تسهیلات بهتری در اختیار تاکسیداران قرار گیرد و نوسازی انجام شود.

وی با بیان اینکه البته شرط اصلی انجام کار باز شدن سایت ایران‌خودرو و سایپا است اظهار کرد: سال گذشته تقریباً 200 تاکسی در شهر همدان نوسازی شد.

کریمی گفت: تقریباً یک‌هزار و 400 تاکسی بیش از 10 سال سابقه فعالیت در شهر وجود دارد و باید نوسازی شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر خودرویی بیش از 10 سال فعال باشد، فرسوده محسوب می‌شود خاطرنشان کرد:‌ از یک‌هزار و 400 تاکسی فرسوده شهر همدان سال 96 و 97 تعداد 400 تاکسی نوسازی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.