| کد خبر: 173747 |

◄ گلایه‌های یک راننده از سرنوشت نامعلوم جایگزینی تاکسی فرسوده

متاسفانه علی‌رغم طی مراحل اداری و آمادگی به منظور تحویل خودرو خود، گروه ایران خودرو در صدور پیش‌فاکتور به من و تعداد زیادی از همکاران تاکسیران خودداری می‌کند.

تین نیوز

طرح نوسازی تاکسی‌ها فرسوده چندسالی است که در کشور کلید خورده و بسیاری از خودروهای این بخش نیز با حضور در آن توانسته بودند موفق به جایگزینی خودرو فرسوده خود با نوع جدید آن کنند، اما از سال گذشته به دلیل بروز برخی اختلاف‌نظرها میان خودروساز عامل و گمرک ، هر از چند گاهی طرح نوسازی با توقف همراه شده و خودروساز عامل از تحویل خودرو  و صدور پیش‌فاکتور برای متقاضیان خودداری کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، یکی از رانندگان تاکسی متقاضی شرکت‌کننده در طرح نوسازی که بیش از یک سال است برای دریافت خودرو در انتظار بازگشائی سایت ایران‌خودرو است به به خبرنگار ما گفت: شهریورماه سال گذشته بود که به دنبال اعلام سازمان تاکسیرانی اقدام به انجام امور اولیه تحویل تاکسی فرسوده خود کردم اما به دلیل بسته شدن سایت ایران‌خودرو تا به امروز تاکسی جدید به بنده تحویل داده نشده است.              

نامه

او که برای بار دوم اقدام به نوسازی تاکسی خود می‌کند، افزود: متاسفانه علی‌رغم طی مراحل اداری و آمادگی به منظور تحویل خودرو خود، گروه ایران‌خودرو در صدور پیش‌فاکتور به من و تعداد زیادی از همکاران تاکسیران خودداری می‌کند.

وی با بیان اینکه برای دریافت وام 20 میلیونی به بانک پارسیان مراجعه کرده و آنها من را به بانک تجارت معرفی کردند، تصریح کرد: بانک تجارت نیز با بسته شدن سایت ایران‌خودرو از پرداخت وام به من و همکارانم خودداری کرده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: مدت‌ها است به دلیل فرسودگی تاکسی خود خانه‌نشین شده و ناگزیر از کمک گرفتن از فرزندان خود در تامین معاش خانواده هستم.

به گزارش تین‌نیوز، ایران خودرو اعلام کرده که در هفته پیش‌رو اقدام به پیش فروش 40 هزار خودرو خواهد کرد اما، هیچ‌کس از نوسازی تاکسی‌ها در این طرح سخن به میان نیاوده حتی وزارت صنعت، معدن و تجارت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.