| کد خبر: 270970 |

راه اندازی سامانه راهنمای مسافرین ناشنوا در ایستگاه های راه آهن اسکاتلند

راه آهن اسکاتلند از راه اندازی سیستم راهنمای ویژه استفاده ناشنوایان در ایستگاه های ریلی این کشور خبر داد.

تین نیوز

به نوشته ریلوی ساپلای، راه آهن اسکاتلند به عنوان نخستین راه آهن بریتانیا، به تازگی صفحات نمایش بزرگی در ایستگاه های راه آهن خود نصب کرده که حاوی ویدئوهای راهنمای ویژه ناشنوایان جهت بهبود تجربه این دسته از افراد در استفاده از خدمات ریلی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، طبق اعلام راه آهن اسکاتلند، این خدمت جدید با همکاری انجمن حمایت از ناشنوایان بریتانیا انجام شده است. ویدئوهای مورد نمایش در ایستگاه های ریلی شامل آخرین زمان حرکت قطارها، مسیرهای منتهی به قطار مد نظر، پیام های امنیتی و همچنین سرویس های ضروری خواهد بود که به گفته مسئولین راه آهن، تمامی نیازهای افراد ناشنوا در ایستگاه ها را برطرف خواهد ساخت.

راه آهن اسکاتلند همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کرده که در پی این اقدام، پنچ ایستگاه راه آهن دیگر در بریتاینا کار بر روی این پروژه را آغاز کرده اند که چنین اقداماتی می تواند تاثیری مستقیم و شگرف در بهبود تجربه افراد ناشنوا در استفاده از خدمات ریلی به همراه داشته باشد.

انجمن حمایت از افراد ناشنوا بریتانیا نیز با صدور بیانیه ای مجزا اعلام کرد که خدمات تازه ایستگاهی ویژه این دسته از افراد سبب شده تا مشکلاتی چون انتخاب قطار یا زمان حرکت اشتباه که پیشتر برای افراد ناشنوا وجود داشت، به طور کامل مرتفع گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.