| کد خبر: 263783 |

حمل و نقل عمومی ستون فقرات اقتصادی انگلستان است

آرون وایت، مدیر توسعه تجارت بریتانیا در سیستم حمل و نقل Cubic، چگونگی حمایت سرمایه گذاری در حمل و نقل اقتصاد را بررسی می‌کند.

تین نیوز

آرون وایت، مدیر توسعه تجارت بریتانیا در سیستم حمل و نقل Cubic، چگونگی حمایت سرمایه گذاری در حمل و نقل اقتصاد را بررسی می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابر نیوز، تعداد مسافران در سراسر شبکه حمل و نقل عمومی بریتانیا در طول سال گذشته به آرامی در حال افزایش بوده است، به طوری که سفرهای متروی لندن در حال حاضر ۹۰ درصد از سطوح قبل از همه‌گیری بیشتر است.

این افزایش با افزایش تعداد کارگرانی که به دفتر باز می‌گردند – حتی فقط یک یا دو روز در هفته – مطابقت دارد و داده های حمل و نقل برای لندن(TfL) نیز نشان می‌دهد که افراد بیشتری از حمل و نقل عمومی برای خرید و بازدید از جاذبه ها نسبت به پیش از همه‌گیری استفاده می‌کنند.

سرمایه گذاری های جدید در حمل و نقل، مانند افتتاح خط الیزابت در می ۲۰۲۲، به جذب مردم در حمل و نقل عمومی کمک کرده است. مسافران در سال اول ۱۵۰ میلیون سفر را به پایان رساندند که هر روز هفته تا ۶۰۰ هزار سفر انجام شد.

خط الیزابت امروزه شلوغ ترین راه آهن در بریتانیا است که منجر به دریافت ۳۰ میلیون پوند کرایه اضافی برای حمل و نقل لندن می‌شود و منافع اقتصادی به همین جا ختم نمی‌شود. خط الیزابت به حمایت از طرح ‌های جدید خانه ‌سازی و رشد اشتغال در سراسر منطقه ادامه می‌دهد و بر اساس حمل و نقل لندن، ۵۵ هزار شغل جدید ایجاد کرده است. این یک مثال واضح از این است که چگونه سرمایه گذاری اولیه می‌تواند منافع مالی قابل توجهی به همراه داشته باشد.

ادامه سرمایه گذاری و تغییر در استراتژی سبز

با موفقیت آشکار خط الیزابت، کنگره اتحادیه کارگران(TUC) اخیرا گزارشی را منتشر کرد که از حمل و نقل عمومی می‌تواند ستون فقرات بهبود اقتصادی در بریتانیا را تشکیل دهد. این گزارش روشن می‌کند که سرمایه‌گذاری اولیه می‌تواند باعث افزایش سالانه 50 میلیارد پوندی، ایجاد 140 هزار شغل مستقیم در حمل ‌و نقل عمومی و کاهش استفاده از خودرو تا 20 درصد شود.

این سرمایه‌گذاری می‌تواند به کربن زدایی سیاره کمک کند و به بهبود قابل توجهی در سلامت عمومی، رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی منجر شود. این نه تنها ستون فقرات بهبود اقتصادی را تشکیل می‌دهد، بلکه فرصتی برای تقویت مجدد راه آهن فراهم می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.