| کد خبر: 245012 |

ورود اتوبوس‌های بدون راننده به سیستم حمل‌ونقل عمومی آلمان

منطقه Rhine-Main در آلمان از سال آینده میزبان اتوبوس‌های بدون راننده متعددی خواهد بود که در سیستم حمل‌ونقل عمومی فعالیت خواهد کرد.

تین نیوز

منطقه Rhine-Main در آلمان از سال آینده میزبان اتوبوس‌های بدون راننده متعددی خواهد بود که در سیستم حمل‌ونقل عمومی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، اتوبوس‌های بدون راننده در بخش حمل‌ونقل عمومی کلانشهرهای دارمشتات و آفنباخ در منطقه Rhine-Main از ابتدای سال ۲۰۲۳ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این اتوبوس‌ها در سطح چهار قرار خواهد داشت و در نتیجه از نظر امنیت و تأمین خدمات، رضایت شهروندان را جلب خواهد کرد. کمپانی آلمانی فناوری پویایی دیجیتال Ioki قرار است به تولید نرم‌افزارهای هوشمند پیشرفته‌ای برای تسهیل خدمات اتوبوس‌های بدون راننده جدید بپردازد.

خودروهای بدون راننده

رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزاری ویژه‌ای امکان تلفیق نرم‌افزار ارائه شده از سوی کمپانی Ioki و نرم‌افزار موجود در خودروهای بدون راننده را فراهم می‌آورد. مدیران کمپانی Ioki ادعا کرده‌اند که پیشرو شرکت‌های اروپایی در ایجاد قابلیت اتصال ناوگان بدون راننده با اتوبوس‌های معمولی هستند و در نظر دارند، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در منطقه Rhine-Main آلمان پیاده کنند. البته این کمپانی در نظر دارد به منظور اجرای پروژه خود با شرکت‌های دیگری نظیر Intel subsidiary Mobileye، Navya و Easy Mile برای ارائه خدمات بیشتر به همکاری بپردازد تا نرم‌افزارهایی با بیشترین قابلیت‌ها را در اختیار سیستم حمل‌ونقل عمومی Rhine-Main بگذارد.

ورود اتوبوس‌های بدون راننده به سیستم حمل‌ونقل عمومی آلمان

اتوبوس‌های بدون راننده جدید تنها در سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی فعالیت خواهد کرد که مدیران منطقه امیدوار هستند پس از پیاده‌سازی پروژه جدید، افراد بیشتری را به تردد از طریق وسایل نقلیه عمومی سوق دهند و از این طریق، نقش مهمی در کاهش انتشار گازهای آلاینده ایفا کنند. علاوه بر این، پویایی اتوبوس‌های جدید به کاهش قابل‌توجه انتشار گازهای آلاینده کمک می‌کند که این امر به سهم خود می‌تواند در بهبود کیفیت زندگی ساکنان منطقه نقش مهمی ایفا کند.

ورود اتوبوس‌های بدون راننده به سیستم حمل‌ونقل عمومی آلمان

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.