| کد خبر: 220463 |

آزمایش کرونا در فرودگاه‌های انگلیس شاید تا یک ماه دیگر

به نظر نمی‌رسد طرح جایگزین کردن آزمایش ویروس کرونا برای ورود مسافرانِ بسیاری از کشورهای جهان به انگلیس به جای ۱۴ روز قرنطینه، تا پیش از ماه نوامبر عملی شود.

تین نیوز

به نظر نمی‌رسد طرح جایگزین کردن آزمایش ویروس کرونا برای ورود مسافرانِ بسیاری از کشورهای جهان به انگلیس به جای ۱۴ روز قرنطینه، تا پیش از ماه نوامبر عملی شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مقامات انگلیس در اوایل ماه ژوئیه گفته بودند که نوعی آزمایش به این منظور در نظر گرفته خواهد شد و ماه گذشته نیز اعلام کردند این نظریه تحت بررسی فعالانه است اما تاریخ خاصی برای اعمال آن ارائه نکردند.

همچنین انتظار می‌رفت "گرانت شَپس"، وزیر راه و ترابری انگلیس در هفته جاری همراه با "مت هنکاک"، وزیر بهداشت این کشور جزئیات طرح جدید آزمایش و قرنطینه را منتشر کنند اما اکنون به نظر می‌رسد دستکم تا ماه نوامبر تصمیمی در مورد این طرح اتخاذ نخواهد شد و در عوض احتمالا این دو مقام ارشد، خبر ایجاد یک نیروی ضربت جدید را اعلام کنند. 

به نوشته نشریه گاردین، بخشی از وظیفه این نیروی ضربت، بررسی گزینه‌های مختلف آزمایشی به منظور کاهش مدت ۱۴ روزه قرنطینه است. با این حال انتظار نمی‌رود که نیروی ضربت جدید مشاهدات خود را تا نیمه ماه نوامبر منتشر کند که به معنای آن است که پیش از این موعد هیچ تصمیمی در مورد فرودگاه‌های انگلیس اتخاذ نخواهد شد.

در حال حاضر، مسافران بین المللی و ساکنان انگلیس که از نقاطی وارد این کشور می‌شوند که در «فهرست کریدور» (کریدور یا راهرو هوایی سفرهای خارجی) دولت قرار ندارند، باید خود را به مدت ۱۴ روز در قرنطینه قرار دهند. 

به نوشته روزنامه ایندیپندنت،‌ از نخستین باری که این فهرست منتشر شد، تقریبا هر هفته از تعداد کشورهای مندرج در آن کاسته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.