| کد خبر: 213927 |

آوریل ۲۰۲۰؛ بدترین ماه صنعت هوایی آمریکا

آمارهای منتشره حاکی از آن است که آوریل ۲۰۲۰ از لحاظ تعداد پروازها و فعالیت ایرلاین‌ها بدترین ماه از سال ۱۹۹۴ میلادی در ایالات متحده به شمار می‌رود.

تین نیوز

آمارهای منتشره حاکی از آن است که آوریل ۲۰۲۰ از لحاظ تعداد پروازها و فعالیت ایرلاین‌ها بدترین ماه از سال ۱۹۹۴ میلادی در ایالات متحده به شمار می‌رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وزارت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا به تازگی آمار و گزارش‌های جدیدی از فعالیت ایرلاین‌ها و تعداد پروازهای صورت گرفته از ماه‌های گذشته تهیه و منتشر کرده است که نشان می‌دهد آوریل ۲۰۲۰ شاهد کمترین تعداد پروازهای صورت گرفته از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون بوده است.

بر اساس گزارشی که از سوی وزارت حمل و نقل ایالات متحده منتشر شده و در وب سایت simpleflying آمده است، ۳۳۱ هزار و ۲۳۸ پرواز داخلی در آوریل ۲۰۲۰ در ایالات متحده آمریکا صورت گرفته که نسبت به ۷۰۱ هزار و ۲۷۸ در مارس سال جاری میلادی و ۶۶۸ هزار و ۲۵۹ در آوریل سال گذشته کاهش قابل توجه و چشمگیری داشته است.

همزمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه و وضع محدودیت‌های سختگیرانه به سوی دولت کشورهای مختلف، بسیاری از ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی فعال و مستقر در سراسر جهان جهان پروازهای خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق درآوردند تا بدین ترتیب بتوانند در قطع زنجیره انتقال و انتشار این بیماری موثر واقع شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.