| کد خبر: 206344 |

ترکیه تمام پروازهای مسافری و باری به ایران را متوقف کرد

در پروازهایی که از ایران به مقصد ترکیه انجام می شوند، هیچگونه مسافر پذیرفته نخواهد شد. هواپیماهای ایرانی بدون مسافر وارد ترکیه شده و می توانند تنها مسافران ایرانی را انتقال دهند.

تین نیوز

اداره کل هوانوردی غیرنظامی ترکیه با انتشار اطلاعیه در حساب توئیتر خود اعلام کرد که همه پروازهای مسافری و باربری تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران متوقف شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این اطلاعیه همچنین آمده است: در پروازهایی که از ایران به مقصد ترکیه انجام می شوند، هیچگونه مسافر پذیرفته نخواهد شد. هواپیماهای ایرانی بدون مسافر وارد ترکیه شده و می توانند تنها مسافران ایرانی را انتقال دهند. در این پروازها مسافران تبعه ترکیه را نیز نمی توانند انتقال دهند.

خبرگزاری آناتولی می نویسد: در 19 فوریه فوت دو ایرانی بر ویروس کرونا در شهر قم تائید شد. یک روز بعد وزارت بهداشت ایران ابتلای 5 نفر را به این ویروس نیز تائید کرد.

تعداد قربانیان این بیماری در ایران در 21 فوریه، به 4 نفر و شمار افراد مبتلا به آن نیز به 18 تن رسید. وزارت بهداشت ایران اعلام کرده که مرکز شیوع این بیماری قم است و همه افراد درگیر از اهالی این شهر بوده یا به آن سفر داشته اند.

یک هفته پس از تائید ورود ویروس کرونا به ایران، در تاریخ 25 فوریه تعداد قربانیان این بیماری در ایران به 15 نفر رسید.

علاوه بر قم، استان های مرکزی، تهران مازندران، گیلان، فارس، هرمزگان، خراسان رضوی، سمنان، البرز، همدان و کرمانشاه درگیر این بیماری شده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.