| کد خبر: 21912 |

از سوی جنرال موتورز انجام شد

امتناع از افزایش قربانیان خودروهای معیوب

تین نیوز | جنرال موتورز برای 19 مرگ مربوط به نقص سوئیچ احتراق خودروهای این شرکت خسارت پرداخت خواهد کرد که بیشتر از 13 مورد اعلام شده قبلی است با این همه این شرکت شمار رسمی کشته شدگان را افزایش نخواهد داد.
 
کنت فاینبرگ که مسوول صندوق جنرال موتورز برای پرداخت خسارت قربانیان سوئیچ احتراق معیوب است اظهار کرد: بررسی شکایت‌های مربوط به مرگ و صدمه دیدگی حاصل از سوئیچ احتراق همچنان ادامه داد.
 
دفتر فاینبرگ هنوز اعلام نکرده مبلغی که به این قربانیان پرداخت خواهد شد، چه میزان خواهد بود.
 
فاینبرگ از اول اوت پذیرش ادعاهای غرامت را آغاز کرد و تا 31 دسامبر به کار خود ادامه خواهد داد و در مورد شمار افرادی که واجد دریافت غرامت هستند و میزان غرامتی که به آنها تعلق می‌گیرد، تصمیم گیری خواهد کرد.
 
اعضای کنگره آمریکا و مدافعان ایمنی از جنرال موتورز برای تایید تنها 13 مورد مرگ در ارتباط با این مشکل انتقاد کرده بودند در حالیکه برخی منتقدان به بیش از 100 مورد مرگ اشاره کرده‌اند که نتیجه سوئیچ احتراق معیوب بوده است.
 
در این بین سخنگوی جنرال موتورز اعلام کرد این شرکت شمار تلفاتی که رسما به این نقص نسبت داده را افزایش نخواهد داد.
 
بر اساس گزارش رویترز، در مجموع 125 درخواست خسارت برای مرگ و 320 مورد صدمه دیدگی به صندوق جبران خسارت جنرال موتورز ارایه شده است.
 
وکلای برخی از شاکیان اظهار کرده‌اند پیش از ارایه درخواست خسارت جدید، منتظرند ببینند جنرال موتورز به قربانیان و خانواده‌های آنها چه پیشنهادی ارایه می‌کند.
 
انتظار می‌رود پرداخت غرامت به قربانیان خودروهای معیوب جنرال موتورز تا سه ماهه دوم سال 2015 کامل شود. فاینبرگ در ژوئن گفته بود خانواده کسانی که در سوانح خودروهای معیوب کشته شده‌اند، حداقل یک میلیون دلار دریافت خواهند کرد.
 
جنرال موتورز امسال 44 بار فراخوان داده که به حدود 20 میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان بالغ می‌شود و بیش از مجموع فروش سالانه خودرو در آمریکاست. از فراخوان‌های امسال جنرال موتورز حدود 6.5 میلیون دستگاه خودرو برای مشکل سوئیچ احتراق فراخوان شده اند که شامل بیش از نیم میلیون دستگاه شورولت کاماروس بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.