| کد خبر: 202612 |

۱۳ خط از ۱۶ خط متروی پاریس امشب متوقفند/ کارگران: کوتاه نمی‌آییم

در بیست و پنجمین روز از اعتصابات کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی، اپراتور شبکه متروی پایتخت فرانسه اعلام کرد: ۱۳ خط از ۱۶ خط متروی پاریس امشب متوقف هستند.

تین نیوز

در بیست و پنجمین روز از اعتصابات کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی، اپراتور شبکه متروی پایتخت فرانسه اعلام کرد: ۱۳ خط از ۱۶ خط متروی پاریس امشب متوقف هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از یورونیوز، اعتصاب کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی پاریس امروز یکشنبه در حالی وارد بیست و پنجمین روز خود شد که اتحادیه‌های کارگری همچنان مصمم اند به اعتراضات خود علیه اصلاح قانون بازنشستگی ادامه دهند.

بر اساس اعلام یورونیوز، اپراتور شبکه متروی پاریس امروز یکشنبه اعلام کرد: ۱۳ خط از ۱۶ خط متروی پایتخت فرانسه امشب (به وقت محلی) کار نخواهند کرد.

ادامه اعتصابات در اعتراض به اصلاح قانون بازنشستگی در حالی ادامه می‌یابد که هیچگونه گفتگویی میان اتحادیه‌های کارگری و دولت پیش از ۷ ژانویه پیش‌بینی نشده است، موضوعی که از ادامه اختلال در سیستم حمل و نقل فرانسه در روزهای پایان سال و همزمان با جشن‌های سال نو میلادی خبر می‌دهد.

شرکت راه‌آهن فرانسه (sncf) در این باره اعلام کرد که بین ۴۰ تا ۵۰ درصد قطارهای سریع‌السیر در آخرین روز هفته به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد اما برای روز اول سال جدید تنها ۳۵ درصد قطارها حرکت خواهند کرد. این شرکت به مسافرانی که تا ۲ ژانویه بلیط رزرو کرده‌اند اطمینان داد که بدون قطار نخواهند ماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.