| کد خبر: 195672 |

کنایه دختر ترامپ به پدرش با استفاده از شعر مولانا + عکس

«تیفانی ترامپ» دختر 26 ساله رییس جمهوری آمریکا شعری از مولانا را در استوری اینستاگرام خود که بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد، منتشر کرد.

تین نیوز

«تیفانی ترامپ» دختر 26 ساله رییس جمهوری آمریکا شعری از مولانا را در استوری اینستاگرام خود که بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد، منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، دختر کوچک دونالد ترامپ در واکنش به موضوع اخراج یکی از دستیاران پدرش از کاخ سفید، متنی دو بیتی از ترجمه انگلیسی اشعار «مولانا جلال‌الدین بلخی» شاعر و عارف  پرآوازه ایرانی را در استوری صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

 «تیفانی ترامپ» دختر ۲۶ ساله رییس جمهوری آمریکا شعری از مولانا را در استوری اینستاگرام خود که بیش از ۱ میلیون دنبال کننده دارد، منتشر کرد.

شعر مزبور بخشی از ابیات دیوان شمس مولاناست که می‌گوید:

«چندان که خواهی درنگر در من که نشناسی مرا

زیرا از آن کم دیده‌ای من صدصفت گردیده‌ام

در دیده من اندرآ وز چشم من بنگر مرا

زیرا برون از دیده‌ها منزلگهی بگزیده‌ام»

1012417_811-579x1024

به نظر می‌رسد این شعر مولانا در واکنش به اخراج دستیار اجرایی ۲۸ ساله کاخ سفید منتشر شده است. «مادلین وسترهوت» هفته گذشته از سمت خود استعفا کرد.

دلیل این استعفا اظهارات او در حالت مستی در جمعی از خبرنگاران بوده است که برخی اطلاعات شخصی خانواده ترامپ را لو داده بوده؛ از جمله این ادعا که ترامپ دوست ندارد به خاطر هیکل چاق تیفانی (دختر کوچکش) با او عکس بیندازد.

ترامپ روز جمعه در واکنش به گزارش برخی رسانه های آمریکایی درباره اظهارات دستیار اخراج شده اش درباره تیفانی، این ادعا را رد کرد و تاکید کرد دخترش تیفانی را بی‌اندازه دوست دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.