| کد خبر: 260783 |

◄ درخواست رشوه و درگیری شدید بین رانندگان کامیون/ پلیس مداخله کرد

تعدادی از رانندگان کامیون از درگیری در حین بارگیری کالا در شهرک سگزی خبر داده اند که با مداخله پلیس خاتمه یافته است.

تین نیوز

تعدادی از رانندگان کامیون از درگیری در حین بارگیری کالا در شهرک سگزی خبر داده اند که با مداخله پلیس خاتمه یافته است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون در شبکه های اجتماعی عنوان کردند که برای بارگیری قیر به شهرک سگزی مراجعه کرده بودند که مسئول بارگیری  500 هزار تومان برای ارایه بار به آنها ، درخواست کرد.

آن چنان که در شبکه های اجتماعی عنوان شده مسئول بارگیری به رانندگان تاکید کرده که تنها درصورتی به آنها بار داده و اجازه بارگیری می دهد که هر یک مبلغ  500 هزار تومان به او بپردازند.

به گفته رانندگان، به دنبال این درخواست، رانندگان بومی استان ( رانندگان اصفهانی ) از پرداخت رشوه سرباز زدند اما رانندگان غیربومی احتمالا برای این که خالی و بدون بار به شهرهای خود مراجعه نکنند، این مبلغ را پرداخت کردند.

 این موضوع به درگیری بین رانندگان انجامید و رانندگان با کامیون های خود در کارخانه را مسدود کردند و در نهایت موضوع با حضور پلیس و تنظیم صورتجلسه قضیه به طور موقت ختم به خیر شد.

رانندگان کامیون در ادامه با بیان این که بارها در مورد وجود چنین مشکلی در شهرک سگزی اطلاع رسانی کرده بودند، اما اقدامی برای رفع این مشکل صورت نگرفت، از مسئولان دولتی و صنفی پیگیری این موضوع را خواستار شدند.

آنان در عین حال تاکید کرده اند که اگر موضوع ادامه پیدا کند منجر به درگیری های بیشتر  شده و عواقب بدی خواهد داشت.

قابل ذکر است شهرک صنعتی سگزی در کیلومتر سی و پنج جاده اصفهان و نائین با بیش از 500 هکتار وسعت در بخش کوهپایه دارای بیش از شصت واحد صنعتی است..

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 2 0

    متاسفانه برخی راننده نما تازه کار به جای رعایت حقوق همکاران خود با پرداخت رشوه به باربری و انباردار وسایر اشخاص مرتبط وبا زیر کرایه تعرفه اقدام به بار زدن میکنند که بسیار ناپسند است وچنین اشخاصی نمیدانند درطولانی مدت به خود ضربه میزنند هرانبار دار و دلالی پول بگیرد با به جرم ارتشاه مورد برخورد قاضی محترم قرارگیرد‌رشوه یک جرم ویرانگر ومخل اقتصاد ملی ست.

  • سیرترشی سبز 1 0

    والا مفته ،، خیلیم مفته ،، تو بازرگان ۷۰۰ ، ۸۰۰ ، ۹۰۰ و الی ماشا ... میگیرن ، میگیرن که نه ،،، به صورت خودجوش میدن ، سرشم دعواست که کی بیشتر بده