| کد خبر: 234192 |

◄ تصادف و مرگ یک راننده ناوگان مسافری هنگام ثبت ساعت در پلیس راه

رانندگان ناوگان سواری کرایه از مرگ یکی از همکاران خود در هنگام ثبت ساعت در یکی از پاسگاه های پلیس راه کشور خبر دادند.

تین نیوز

رانندگان ناوگان سواری کرایه، از مرگ همکار خود در هنگام ثبت ساعت در یکی از پاسگاه های پلیس راه کشور خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که این رانندگان در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند: اوسط هفته گذشته (سه شنبه 26 مرداد) بر اثر انحراف یک دستگاه سانتافه و برخورد با محمد طاعی راننده سواری کرایه که قصد ثبت ساعت در پاسگاه پلیس راه نمک آبرود را داشت، این راننده جان خود را از دست داد.

به دنبال انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی، رانندگان سواری کرایه خواستار اجرای شیوه نامه ای شده اند که از تاریخ سوم مرداد ماه امسال از سوی رئیس پلیس راه راهور ناجا ابلاغ شده اما هنوز در برخی پاسگاه های پلیس راه اجرا نمی شود.

بیشتر بخوانید:

به اعتقاد آنان، در این شیوه نامه تاکید شده که ناوگان سواری کرایه فقط در پلیس راه های مبدا و مقصد ثبت ساعت انجام دهد، اما این موضوع هنوز با گذشت حدود یک ماه اجرایی نمی شود.

این در حالی است که رانندگان می گویند ثبت ساعت در تمام پاسگاه های پلیس راه های مسیر که برخی از آنها در خلاف جهت حرکت نیز قرار دارند جان رانندگان را به خطر می اندازد به گونه ای در چندین مورد حوادث منجر به مرگی نیز در هنگام ثبت ساعت برای راندگان رخ داده است که آخرین نمونه آن مرگ محمد طاعی بوده است.

از جمله پاسگاه هایی که به گفته رانندگان خطراتی را متوجه رانندگان می کند، پاسگاه تهران به سمت گرمسار، سه راهی صالح آباد، پلیس راه سه راهی نهاوند، پلیس راه قم تهران ، پلیس راه شاهین شهر ، سراوان رشت و ... است.

مرحوم طاعی راننده سواری کرایه
تصویر آگهی ترحیم راننده متوفی محمد طاعی
WhatsApp Image 2021-08-21 at 11.23.37
بخشنامه پلیس راه در مورد ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه
بخشنامه پلیس راه
بخشنامه پلیس راه در مورد ثبت ساعت ناوگان سواری کرایه

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی اصغرسعیدی نیک 0 0

    اگراماربگیرید ازسال ۹۰ تا الان جندراننده اتوبوس بین شهری موقعه ثبت ساعت دچارتصادف شدند ولی هیچکس حتی به روی خودش هم نگذاشت حالا با نصب سامانه سپهتن بازهم باید درتمام پلیس راهها ثبت ساعت کنند میگن سامانه خرجه قراردادسپهتن رانداده درصورتی که هرسال سرموعد ازمالکان مخارج سپهتن دریافت میشود پس پولها کجا رفته دسته کییه هرجانگاه میکنی ظلم به راننده میشه ایا کسی هست بداد این قشرزحمتکش برسد بیمه گران میشه حقه عضویت گران شده کارت سلامت دفترچه نیست قرارگاه کاغذ داده ولی قرارگاههای شهرهای دیگه قبولش نمیکنندوتوققیف میکنند راننده بیکارمیشه خدایا خودت یه رخمی به دله مسئولان بنداز