| کد خبر: 219718 |

◄ درخواست یک کارشناس دریایی از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

پذیرش این درخواست از جانب آن مقام محترم دولتی در حوزه صنعت دریایی، نه تنها سبب افزایش اعتماد عمومی به سیاست‌ها و برنامه‌های کلان دولت در حوزه بندری و دریایی خواهد شد بلکه تقویت مشارکت و هم افزایی همه کارشناسان و دلسوزان صنعت دریایی کشور با سازمان بنادر و دریانوردی را در پی خواهد داشت.

تین نیوز

یک کارشناس دریایی در نامه‌ای به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از وی درخواست کرد در مناظره‌ای با حضور منتقدان عملکرد سازمان بنادر و خبرنگاران اصحاب رسانه شرکت نماید.

به گزارش تین نیوز،  رضا محمد علی بیگی در این نامه عنوان کرد: پذیرش این درخواست از جانب آن مقام محترم دولتی در حوزه صنعت دریایی، نه تنها سبب افزایش اعتماد عمومی به سیاست‌ها و برنامه‌های کلان دولت در حوزه بندری و دریایی خواهد شد بلکه تقویت مشارکت و هم افزایی همه کارشناسان و دلسوزان صنعت دریایی کشور با سازمان بنادر و دریانوردی را در پی خواهد داشت.

راستاد نمره قبولی نگرفت/ رای 81 درصدی مخاطبان به عملکرد «ضعیف» راستاد

متن نامه رضا محمد بیگی به شرح زیر است:

«جناب آقای راستاد

مدیرعامل محترم سازمان بنادر و دریانوردی

با سلام

اظهارات جنابعالی در برنامه «گفتگوی روز» شبکه بین المللی خبر را مردم سراسر ایران اسلامی شنیدند، فلذا خواهشمندم برای یکبار هم که شده در مناظره‌ای با حضور منتقدان عملکرد سازمان بنادر و خبرنگاران اصحاب رسانه شرکت نمایید. پذیرش این درخواست از جانب آن مقام محترم دولتی در حوزه صنعت دریایی، نه تنها سبب افزایش اعتماد عمومی به سیاست‌ها و برنامه‌های کلان دولت در حوزه بندری و دریایی خواهد شد بلکه تقویت مشارکت و هم افزایی همه کارشناسان و دلسوزان صنعت دریایی کشور با سازمان بنادر و دریانوردی (اداره دریایی کشور) را در پی خواهد داشت. در ضمن پذیرش این درخواست از طرف آن جناب، تحت عنوان «اولین مناظره دریایی کشور بین مسئولان اداره دریایی ایران و منتقدان عملکرد این اداره»، در تاریخ صنعت دریایی ایران ثبت خواهد شد. جنابعالی که در مصاحبه خود با شبکه بین المللی خبر به اقدام بی‌سابقه و بسیار بزرگ در تاریخ سازمان بنادر و دریانوردی در دوران ریاست خود بر این سازمان (برنامه‌ای برای سفارش ساخت ۸۳ فروند شناور مورد نیاز بنادر با استفاده از توان داخلی) به نوعی اشاره نموده‌اید، حتماً به تاثیر خبر مرتبط با اقدامات بی‌سابقه و بسیار بزرگ در اذهان مردم و مسئولان کشور واقف می‌باشید. پس خواهشمند است به این اقدام بی‌سابقه و بسیار ارزشمند در تاریخ سازمان بنادر و دریانوردی و نیز کلان‌تر از آن، صنعت دریایی کشور (شرکت در اولین مناظره دریایی ایران با حضور منتقدان و خبرنگاران) پاسخ مثبت بدهید و اذهان پرسشگر منتقدین عملکرد آن سازمان را بیش از پیش، در انتظار نگذارید، چرا که پاسخگویی به منتقدان و متخصصان و نیز تبیین شفافیت در عملکرد، پایه و اساس پیشگیری از ناامید کردن مردم، تضعیف رزمندگان خط مقدم جبهه نبرد اقتصادی، ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان، ترویج پی در پی شایعات، انکار و تضعیف موفقیت‌های چشمگیر دولت، سیاه نمایی از طریق ارائه آمار و اطلاعات نادرست، القای ناکارآمدی و ناتوانی دولت و در پایان پیشگیری از ترسیم آینده مبهم و غیر واقعی از وضعیت کشور توسط جریان تحریف می‌باشد.

با تشکر

رضا محمد علی بیگی

کارشناس و پژوهشگر دریایی»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.