| کد خبر: 239156 |

کانال سوئز و چالش‌های تجارت جهانی

اداره کانال سوئز رویدادی را با عنوان «کانال سوئز و چالش‌های تجارت جهانی» در غرفه مصر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، در روز یکشنبه، ۱۶ ژانویه برگزار می‌ کند.

تین نیوز

اداره کانال سوئز رویدادی را با عنوان «کانال سوئز و چالش‌های تجارت جهانی» در غرفه مصر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، در روز یکشنبه، ۱۶ ژانویه برگزار می‌ کند.

به گزارش تین نیوز، وزیر صنعت و تجارت مصر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اداره کانال سوئز (SCA) و رئیس منطقه اقتصادی کانال سوئز، سخنرانان اصلی جلسه هستند.

هدف این جلسه روشن کردن تلاش‌های جدی وزارتخانه‌ها و مقامات مهم اقتصادی مصر برای ارتقای تجارت جهانی است.

در ادامه یک گفتگو آزاد همراه با تعدادی از چهره‌ های برجسته حمل‌ و نقل دریایی در سطح منطقه‌ ای و جهانی برگزار می‌ شود که علاوه بر بحث در مورد روندهای زیست محیطی مدرن، بر چهار نکته اصلی مرتبط با چالش‌ های صنعت حمل‌ و نقل دریایی مانند دستیابی به توسعه پایدار، رویارویی با خطرات تغییرات آب و هوایی و همچنین ارائه دیدگاه‌ های مختلف در مورد چگونگی همگام شدن با الزامات تکنولوژیکی مرتبط با توسعه صنعت با توجه به سیستم جدید اینترنت اشیا و موارد دیگر متمرکز خواهد بود.

رویداد کانال سوئز با هدف تقویت پیوندهای همکاری با شرکای تجاری برای دستیابی به موفقیت، دریافت نظرات مشتریان در مورد عملکرد و سیاست‌های اداره کانال سوئز در ارتقای تجارت جهانی و همچنین توضیح مکانیسم‌های بهره‌برداری و توسعه کانال سوئز و بررسی چشم‌انداز آینده در دوره‌های پیش رو برگزار می‌شود.

علاوه بر این، در مورد برنامه‌ های توسعه در منطقه کانال سوئز برای تقویت زنجیره‌های تامین و همچنین حرکت تجارت جهانی بحث و گفت‌وگو می‌شود.

خاطر نشان می‌ سازد، کانال سوئز در سال ۲۰۲۱ با وجود انسدادی که از ۲۳ تا ۲۹ مارچ (۳ تا ۹ فروردین ۱۴۰۰) رخ داد، به یک رکورد بی‌سابقه 6 میلیارد و300 میلیون دلاری دست یافت و در صدد است اعتبار از دست رفته خود را که به علت انسداد پدید آمده که به بحران کانال سوئز معروف شد، احیا نماید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: آسام تدبیر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.