| کد خبر: 53338 |

گامی دیگر در خدمت به ارباب رجوع در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

تین نیوز | سامانه پیگیری مکاتبات اداری در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک با هدف اجـــرای گسترده تر طرح تکریم ارباب رجوع به همت کارشناسان داخلی در دبیرخانه مرکزی اداره کل بنادر و دریانوری استان خوزستان طراحی و راه اندازی گردید.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، علیرضا خجسته، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به ضرورت های اجرای این سامانه بیان داشت: به منظور خدمات رسانی شایسته، اجرای بهتر طرح تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی آنان، سامانه پیگیری مکاتبات اداری با بهره گیری از توان داخلی طراحی و طی خردادماه سال جاری راه اندازی گردید.

وی در تبیین مزیت های این سامانه الکترونیکی بیان داشت: عدم نیاز به حضور ارباب رجوع و کاهش تردد، کاهش تماس های تلفنی، صرفه جویی در هزینه و زمان ، افزایش رضایت ارباب رجوع و افزایش سرعت پاسخگویی از اهم مزایای بهره گیری از این سامانه است که در نهایت موجبات افزایش رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم می آورد.

خجسته همچنین افزود: در این سامانه ارباب رجوع حقیقی و حقوقی می تواند به دو روش پیامکی و یا اینترنتی پس از دریافت کد رهگیری آخرین وضعیت گردش نامه خود را رصد کرده و در صورت لزوم اقدام لازم را به عمل آورد.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گسترش خدمات دولت الکترونیک را در صدر اهداف خود در بخش توسعه ای قرار داده و تحقق آن را به صورت مستمر تحت مدیریت و کنترل قرار می دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.