| کد خبر: 162475 |

گزارش سومین جلسه ستاد مرکزی تسهیلات و ارتقای خدمات سفرهای نوروز 97

سومین جلسه ستاد مرکزی سفرهای نوروزی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به منظور بررسی کیفیت خدمات فرودگاه‎ها در میزبانی از مسافران نوروزی برگزار شد.

تین نیوز
سومین جلسه ستاد مرکزی سفرهای نوروزی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به منظور بررسی کیفیت خدمات فرودگاه‎ها در میزبانی از مسافران نوروزی برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در این جلسه که امروز، 14 اسفند 96، برگزار شد ادارات کل ستادی در مورد اقدامات و پیگیری‎های انجام شده در مورد تسهیلات و ارتقای خدمات با ادارات مرتبط در فرودگاه‎ها گزارش‎هایی را دادند.

در این جلسه مقرر شد:

موضوع نظارت بر درج قیمت کالا و خدمات و همچنین پایش و نظارت بر فعالیت شرکت‎های هواپیمایی و شرکت خدمات هندلینگ توسط ادارات کل ستادی مربوطه به صورت مستمر از فرودگاه‎ها پیگیری شود. به همین منظور لیست افراد ناظر بر قیمت کالا و خدمات در پرتال نوروزی فرودگاه‎ها درج شود.

سایت ویژه نوروز 97 با ظاهری جدید توسط اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات طراحی و امروز برای بارگزاری اطلاعات در اختیار فرودگاه‎ها قرار گیرد.

بازدید از فرودگاه‎ها تعیین شده در بازه زمانی 20 تا 27 اسفند انجام شود و کیفیت خدمات فرودگاهی در روزهای نوروز از مسافران سنجیده شود.

سامانه پیامکی 10007069 که مربوط به پیشنهادات و انتقادات مسافران در مورد همه امکان فرودگاهی است به صورت مستمر در ستاد رصد شود.

گفتنی است، سومین ستاد مرکزی سفرهای نوروزی با حضور حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها، میرسعید صفی‎نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد، فرشید گلیج، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، صمد آقاجانی، مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، یداله آقائی صائم، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی، حمید حاجی‎بیگی، مدیرکل آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما، بهمن باقری، مدیر پروژه نظارت برکیفیت خدمات فرودگاهی، رسول پوست‎فروشان، مدیرکل دفتر بازرگانی و سرمایه‎گذاری، عباس وفایی، سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی، داوود اجتهادی سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و سیدمحمود رضوی، جواد نجمی و حشمت اله قربانی مشاوران قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها برگزار شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.