| کد خبر: 253780 |

باز هم توهین شورای ترافیک به شعور اهالی نجیب یوسف‌ آباد صیرفی

دهه هشتاد بود که شورای ترافیک شهرستان شهریار به بهانه اینکه ورودی اصلی روستای یوسف آباد صیرفی استاندارهای مهندسی و فنی لازم را ندارد، مسدود کرد و اهالی این روستا برای ورود و خروج می بایست تقاطع غیرهمسطح وحیدیه تا سه راهی بکه را طی طریق کنند.

تین نیوز

دهه هشتاد بود که شورای ترافیک شهرستان شهریار به بهانه اینکه ورودی اصلی روستای یوسف آباد صیرفی استاندارهای مهندسی و فنی لازم را ندارد، مسدود کرد و اهالی این روستا برای ورود و خروج می بایست تقاطع غیرهمسطح وحیدیه تا سه راهی بکه را طی طریق کنند.

اتفاقا یادمان هست که حاکمان و تصمیم گیران آن روز شهرستان از اهالی این روستا خواستند تا آستانه تحمل خود را در خصوص این طرح آزمایشی و موقت بالا ببرند. اما سال ها از آن روز می گذرد و طرح آزمایشی و موقت هنوز پابرجاست و مردم را می آزارد.

امروز هم اهالی یوسف آباد صیرفی باز مورد آزمایش دیگری قرار گرفتند تا شاید با مسدود شدن این راه هم یکی دیگر از معضلات ترافیکی در جای دیگر این شهرستان حل شود!

در ضلع شرقی دوربرگردان اصیل آباد (جاده شهریار رباط کریم) یک دسترسی محلی و میانبر وجود دارد که یوسف آباد صیرفی را به این نقطه وصل می کند تا اهالی بتوانند از این مسیر کوتاه خود را به جاده های پایی دستی شهرستان برسانند. اما متاسفانه با تصمیم شورای ترافیک شهرستان و البته نفوذ بویژه برخی اعضای شورای بخش جوقین، خروجی این دسترسی محلی (به سمت رباط کریم) بدون اینکه شورای یوسف آباد صیرفی اطلاع داشته باشد، با نیوجرسی مسدود شد تا اهالی این روستا و حتی رامین و شاهدشهر مجبور باشند زین پس تا دوربرگردان سه راهی بکه طی کنند. این واقعا خدمت به مردم است؟

اما جالب است که مسببین این طرح باز هم مدعی آزماشی و موقتی بودن آن هستند!

آقایان مدعی که اسم هر کدام تان را تریلی نمی کشد و همه هم در جیب تان ۵ تا مدرک مهندسی حمل می کنید؛ اینجوری راه مردم را بستن و با یک طرح آبدوغ خیاری کیلومترها مسیرشان را بیشتر کردن که نیاز به تشکیل جلسه و هیاهو ندارد. جلسه شورای ترافیک زمانی ارج و قرب دارد که در آن بحث های فنی و کارشناسی صورت بگیرد و عقلای این حوزه تصمیمی کاربردی بگیرند که سرتاسرش به نفع مردم باشد نه اینکه نجیب تر از مردم یوسف آیاد پیدا نکنید و سر آنها را اینجوری ببرید و اسم طرح تان را هم موقت و آزمایشی بگذارید!!!

کدام آزمایشی؟ چرا این طرح آزمایشی را برای دور زدن خودروهای اصیل آباد اجرا نکردید؟ کدام موقت؟ نکند اجرای این طرح را هم مثل موقت بودن برخی دهیاران بخش تان که ماه هاست با حکم سرپرستی بر صندلی نشسته اند، کش دار می کنید تا از اذهان عمومی پاک گردد؟

جناب باغبانی معاومت محترم فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار ؛ شما چرا تن به اجرای چنین طرحی دادید و اجازه فرمودید مدیر جوان دفتر فنی حوزه شما که از قضا او هم عنوان انقلابی را یدک می کشد و این روزها حرفش در شهرستان برو دارد، هر جور دوست داشت برش بزند و تن اهالی نجیب و صبور یوسف آباد صیرفی کند؟

لطفا تا دیر نشده و این طرح آزمایشی شما همچون قبلی ها به دایمی تبدیل نشده است، در رای شورای ترافیک تجدید نظر کرده و برای خود نفرین و ناله نخرید.

در پایان از اعضای شورای اسلامی یوسف آباد صیرفی به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی انتظار پیگیری مجدانه برای برداشتن این نیوجرسی ها بازگشایی مجدد این مسیر می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: افروز نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.