|
کد خبر:
136847
|
بازدید های سایت :
۳۰۸۴۱
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار مهم
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ ؛ کلاه گشاد بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی
- لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
- معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
- درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
- تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
- شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
- پاسخی از مدیر گروه راه آهن سریع السیر اتحادیه جهانی راه آهن ها (UIC)
- شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
- عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
- تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
- تجربیات لوکوموتیوهای GT46 و GT42، سمینار IHHA 2001
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ ؛ کلاه گشاد بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی
- ضعف های موتورهای دیزل لوکوموتیو و شتاب دهی آشکار شدن کاستی ها
- خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
- لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
- معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
- مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
- غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
- ثبت یک رکورد دیگر در راه آهن
- کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
- عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
- نادیده گرفتن حق و حقوق رانندگان کامیون با عدم افزایش کرایه حمل کالا
- تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
- رانندگان کامیون احتیاط کنند/ اجرای طرح ضربتی پلیس راه از 4 روز دیگر
- راه آهن سریع السیر فرانسه و فرآیند ارزیابی پروژه ها، ارزش جان و زمان
- چالش های تنظیم گری در حمل و نقل ریلی/ آیا راه آهن می تواند تنظیم گر حمل و نقل ریلی باشد؟
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
- قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی
- بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ ؛ کلاه گشاد بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس
- عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
- شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
- ضعف های موتورهای دیزل لوکوموتیو و شتاب دهی آشکار شدن کاستی ها
- پاسخی از مدیر گروه راه آهن سریع السیر اتحادیه جهانی راه آهن ها (UIC)
- تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
- درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
- آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
- تجربیات لوکوموتیوهای GT46 و GT42، سمینار IHHA 2001
- تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
- فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
- زیتون گیت و ترافیک 14 کیلومتری در مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار
- رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
- کوچ رانندگان و مالکان اتوبوس از بخش حمل و نقل جاده ای
- درخواست رانندگان کامیون برای اعمال سختی کار رانندگان جاده ای
- افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟
- نارضایتی رانندگان کامیون و تریلی از نخستین گرانی سال 1403
- تصاویر اتوبان اصفهان شیراز در نوروز 1403؛ مناظر بهاری زیباترین آزادراه ایران
- بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
- درآمد رانندگان کامیون و اتوبوس کمتر از درآمد اسنپ موتوری!
- مردم طعم سفرهای نوروزی را در آزادراه قزوین - رشت چشیدند
- استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
- مقایسه کیفیت آزادراه زنجان با یک آزادراه تازه تاسیس در کشور آذربایجان/ تفاوت از زمین تا آسمان
- احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت
- فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
- نحوه ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ برای رانندگان کامیون
- نادیده گرفتن حق و حقوق رانندگان کامیون با عدم افزایش کرایه حمل کالا
- نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
- 3 گام مهم شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه و سوء استفاده های دیگر
- افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
- پور سید آقایی : برای تاسیس تنظیم گر مستقل ریلی لابی کنید
- چرا در زمان خودتان لوکوموتیوی واگذار نکردید/ با کدام عملکردتان برای راه آهن نسخه می پیچید؟
- چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
- شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
- مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
- زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم
- وصف شرایط فعلی حمل و نقل ریلی و شرکت راه آهن در قالب یک شعر
- ترفند خطرناک قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟
- مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.