| کد خبر: 235901 |

◄ افزایش پروازهای فرودگاه شهید کاوه بیرجند

هواپیمایی پارس ایر که پیش از این میزبان پرواز روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه در مسیر تهران-بیرجند-تهران بود، یک پرواز دیگر در روز یکشنبه به مجموع پروازهای خود اضافه کرد.

تین نیوز

عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: مرکز استان روزانه نیازمند حداقل دو پرواز رفت و برگشت به پایتخت است و این اداره کل نیز همواره به دنیال برقراری پروازها در ابتدای صبح و پایان روز جهت استفاده هر چه بهتر مسافران، مسئولان است و در حال حاضر نیز روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه در برنامه تابستانی دو پرواز به تهران برنامه ریزی شده و پاسخگوی درخواست هم استانی‌های محترم است.

به گزارش تین نیوز، وی اظهار داشت: پرواز یکشنبه صبح مسیر تهران-بیرجند-تهران یکی از ایرلاین های فعال کشور به دلیل کمبود ناوگان به ناچار لغو شد که از همان ابتدا مکاتبات و رایزنی جهت برقراری پرواز یکشنبه صورت پذیرفت و با پیگیری های این اداره کل هواپیمایی پارس ایر جهت روز یکشنبه پرواز خود را در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار کرد.

مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: این پرواز روزهای یکشنبه ساعت ۰۶:۲۵ از تهران آغاز ساعت ۰۷:۴۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۰۸:۲۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

طهماسبی افزود: روزهای یکشنبه علاوه بر این پرواز یک پرواز دیگر نیز توسط هواپیمایی ایران ایر در مسیر یاد شده برقرار است.

طهماسبی خاطر نشان کرد: با پیگیری های این اداره کل، پروازهای روزهای جمعه فرودگاه بیرجند که از اواسط تابستان لغو شده بود، توسط هواپیمایی پارس ایر مجدد برقرار شد. طهماسبی افزود: پرواز روزهای جمعه ساعت ۱۰:۲۰ از تهران برمی خیزد و ساعت ۱۱:۳۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۱۲:۱۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در برنامه تابستانی فرودگاه های استان خراسان جنوبی تعداد ۳۴ پرواز در طول هفته برقرار است که از این تعداد ۴ پرواز در مسیر مشهد-بیرجند-مشهد و ۲۶ پرواز در مسیر تهرن-بیرجند-تهران و ۴ پرواز در مسیر تهران-طبس-تهران است که با توجه به تعداد پرواز یاد شده هیچ روز از ایام هفته بدون پرواز نخواهیم بود و پیش بینی می شود ظرفیت ایجاد شده پاسخگوی نیاز استان باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی، طهماسبی خاطر نشان کرد: برنامه زمستانی از سوی هیچ کدام از ایرلاین های فعال در استان اعلام نشده است اما در تلاش هستیم بتوانیم در برنامه زمستانی علاوه بر افزایش پروازها برنامه فعلی فرودگاه را نیز بدون تغییر ادامه دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.