| کد خبر: 223062 |

در پی بدی آب و هوای فرودگاه مقصد؛

تعویق در برخی پروازهای فرودگاه مهرآباد

از صبح امروز پرواز چندین شرکت هواپیمایی به مقصد شهرهایی چون یزد، اهواز و نیمه شرقی کشور باطل شده است که علت آن بدی آب و هوای مقصد اعلام شده است.

تین نیوز

از صبح امروز پرواز چندین شرکت هواپیمایی به مقصد شهرهایی چون یزد، اهواز و نیمه شرقی کشور باطل شده است که علت آن بدی آب و هوای مقصد اعلام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، از صبح امروز پرواز چندین شرکت هواپیمایی به مقصد شهرهایی چون یزد، اهواز و نیمه شرقی کشور باطل شده که علت آن بدی آب و هوای مقصد اعلام شده است.

برای مثال پرواز۵۶۲۷ هواپیمایی آتا تهران به مقصد اهواز با زمان برنامه ای ۸ و ۳۰ دقیقه بدلیل بدی هوای مقصد باطل شد، همچنین امروز صبح پرواز شماره ۲۹۲ هواپیمایی ایران ایر به مقصد یزد با زمان برنامه ای۷ و پنج دقیقه به دلیل بدی آب و هوا باطل شد.

پرواز ۳۴۱۵ ایران‌ایر نیز به مقصد دزفول با زمان برنامه ای ۶ و ۲۰ دقیقه بدلیل بدی هوای مقصد باطل شد.  

از امروز سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد که نیمی از ایران را تا پایان هفته تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در همین راستا فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ پروازی جدید خود اعلام کرد: به اطلاع مسافرین فرودگاه بین المللی مهرآباد می رساند با توجه به بارش شدید پاییزی در پایتخت، پروازهای مهرآباد به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه‌های مقصد به موقع و در زمان برنامه ریزی شده از قبل انجام می شود.

با توجه به شرایط جوی حاکم بر بعضی از مناطق کشور و احتمال تغییر ساعت یا تاخیر در برخی پروازها بدلیل شرایط نامناسب جوی، از مسافران هوایی درخواست شده است تا پیش از عزیمت به فرودگاه حتما با اطلاعات پرواز به شماره ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹  ویا شماره  ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ در تهران تماس بگیرند و از وضعیت پروازها اطلاع کسب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.