| کد خبر: 180909 |

◄ یک مصدوم و 7 پیکر از لاشه‌ هواپیما خارج شد

به دنبال سقوط یک هواپیمای باری صبح امروز در صفادشت کرج اخبار ضدو نقیضی از سوی سازمان‌ها منتشر شد که در آخرین اخبار منتشر شده ارتش هواپیمایی جمهوری اسلامی مالکیت این هواپیما را تایید کرد.

تین نیوز

به دنبال سقوط یک هواپیمای باری صبح امروز در صفادشت کرج اخبار ضدو نقیضی از سوی سازمان‌ها منتشر شد که در آخرین اخبار منتشر شده ارتش هواپیمایی جمهوری اسلامی مالکیت این هواپیما را تایید کرد.

به گزارش تین‌نیوز، صبح امروز یک فروند هواپیما حوالی صفادشت کرج سقوط کرد که از بیشکک قرقیزستان عازم فرودگاه پیام کرج بوده است  که در فرودگاه فتح  (در کرج) به صورت اضطراری به زمین نشسته و دچار سانحه شده است.

برخی منابع از قرقیزستانی بودن این هواپیما خبر دادند که با انتشار اخبار روابط عمومی ارتش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ایرانی بودن این هواپیما تایید شد.

این هواپیما حامل گوشت قرمز و مقصد آن فرودگاه پیام بوده است که به دلایلی در فرودگاه فتح فرود اضطراری داشته است و عدم توانایی در کنترل هواپیما منجر به خروج از باند شده است.

هواپیما پس از خروج از باند  وارد یک مجتمع مسکونی شده است. طبق بررسی‌های انجام شده منزلی که هواپیما با آن برخورد کرده خالی از سکنه بوده است.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره آمار مصدومان و فوتی‌های حادثه سقوط هواپیمای بویینگ ۷۰۷ در صفا دشت کرج گفت: به گفته اظهارات این مصدوم سرنشینان هواپیما ۱۶ نفر بوده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از پیدا شدن جسد 7 تن از سرنشینان هواپیما و زنده بودن مهندس پرواز خبر داد.

 پیرحسین کولیوند گفت:  تا کنون جسد 7 تن از سرنشینان هواپیما توسط نیروهای حاضر در محل پیدا شده است. همچنین مهندس پرواز زنده است و به مرکز درمانی منتقل شده است.

 رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نیز درباره وضعیت خلبان گفت: پس از سانحه بوئینگ ۷۰۷ باری در فرودگاه فتح، عده‌ای اعلام کرده‌اند خلبان زنده است اما ما فعلاً نمی‌توانیم این خبر را تایید یا رد کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.